JonteFire2 Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 jag har precis klarat allt och ska till main land eller vad det heter.. hur kommer jag dit? jag kan inte använda mej av skyltarna för jag hittar inte ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 vad har du klarat sa du. förklara. vart ligger main land? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 kklarat tuturialen antar jag att han menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 19 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Mm.. eller man kanske inte måste till Main land.. men vad ska man göra isåfall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Han har klarat tutorial island, tror jag. Och när du har klarat allt så kan du åka till main land= typ lumbridge, varrok å alla städer. För att åka till main land så pratar med trollgubbe på tutorial island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Aa. jag har gjort det men nu när jag är i Main land. vad ska jag göra nu då? Ska man bara döda massa saker eller ska man göra nåt annat?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Aa. jag har gjort det men nu när jag är i Main land. vad ska jag göra nu då? Ska man bara döda massa saker eller ska man göra nåt annat??Men det är nu som spelet börjar, det är nu du får klara dig själv.Gör vad du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg