boisaren Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 Hej! Jag försöker och försöker bygga vattenbanor på RCT 3 Soaked men de kan aldrig öppnas för att de inte ha någon station. Vad tusan är en station och hur får jag det. Har letat och letat men hittar inget som heter så. Snälla hjälp mig! //Louise Citera
TheGreatest Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 det är början och slutet. där folk går på och av. du behöver en ingång och en utgång. tror jag... Citera
boisaren Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Skrivet 20 November 2007 Tack men jag har försökt det oxå. det finns ju ingen utgång eller ingång att bygga. Jag kanske är blind för det blir man när man är arg. Citera
boisaren Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Skrivet 28 December 2007 Ingen annan som vet nåt???? Jag kommer inte vidare!!! Snälla! Gott nytt år på er alla. Citera
Katt Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Riv lite rakstäcka på vattenbanan och kör stationsplattform eller vad det nu heter... Det är en knapp med tre personer som står på rad. Sen kopplar du ihop banan. Nu ska det typ komma upp en ingång automatiskt som du sätter bredvid stationsplattformen, sen kommer det en utgång oxå som du oxå sätter ut vid stationsplattformen. Kommer det inte fram nån ingång/utgång att sätta ut, så ta fram egenskaperna för attraktionen och tryck på nån av de två ringarna bredvid ringen med kameran i. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.