iEliteCookie Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Är det någon som vet hur man får tag i Recon armor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Du kan inte få den, den är bara tillgänglig för Bungies anställda, förutom om de bestämmer att ge dig tillgång till den. Lycka till med det dock, du får nog åstadkomma något ganska storslaget för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 En kille fick den för att han blev dödad av en trafik kon och annan för att han sköt sig själv med sniper och en tredje har fått det för att han har en sida där man kan skicka in roliga bilder man har tagit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 det är runt 30 pers. som har fått den, du kan ju testa göra någon rolig video eller en bild eller någonting. men det är inte lätt. typ omöjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 En kille fick den för att han blev dödad av en trafik kon och annan för att han sköt sig själv med sniper och en tredje har fått det för att han har en sida där man kan skicka in roliga bilder man har tagitLOL hur lyckas man med sånt..lyckades dock skjuta mig shälv med sniper på halo 2 genom att sikta på en tank så att den studsa på mig lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 16 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Måste jag göra en rolig eller cool film eller bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Måste jag göra en rolig eller cool film eller bild?Nåt i den stilen, ja. Men tro inte att du kan få den hur lätt som helst, det måste vara något EXTREMT originellt och häftigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Måste jag göra en rolig eller cool film eller bild? Du kan ju kolla in Bungie favorites på Halo 3 så kanske du fattar vad det handlar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 har ni sett bilden "santa claus i do belivie" på bungie favorites? den äger! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 har ni sett bilden "santa claus i do belivie" på bungie favorites? den äger! XD Hur har dom gjort den egentligen? Vad är sakerna som lyser i granen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 har ni sett bilden "santa claus i do belivie" på bungie favorites? den äger! XD Hur har dom gjort den egentligen? Vad är sakerna som lyser i granen? Power-ups? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 aa det e power-ups typ som active camo och overshield. kolla på Red vs Blue D.I.Y. den e så jäkla bra! jag har den på datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg