Sai Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 (redigerat) Hej där! Liksom min pappa , asså. Det e ju klart man älskar sina föräldrar, särskilt för allt dom gjort, men det händer ofta jag blir skit skit skit arg, eller stör mig på min farsa. Är jag normal, som stör mig så mycket på han? Har aldrig träffat någon med så Pinsama Föräldrar!!!! Men tänker bara det i mitt huvud, håller tyst och försöker överleva.. Jag är säkert störd som får damp i mitt huvud när en av mina föräldrar är pinsama :o men säger inget själv. Hur e det med era föräldrar :o , mina är världens pinsamaste -.- Redigerat 20 November 2007 av Sai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Jag har också pinsamma föräldrar, särskillt vid kompisarna så jag tar aldrig hem någon nästan då alltid dem är hemma förutom på helgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Jag bryr mig inte om mina kära föräldrar eftersom jag är mer pinsam än dem. Fast pappa är cool. Han är en idol till mig på ett sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Ge exempel på vad han brukar göra. Ibland finns det saker som är pinsamma men oftast inboillar man sej det medans kompisarna inte bryr sej elelr kanske tycker han är frän istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Jo, jag har också en lite lagom skum pappa, men inte så det blir lite direkt störande. Blir mest glad när jag tänker på att jag inte är som honom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 ja har en riktigt konstig pappa som bara skrattar när han säger nåt skämt xD fast ja irriterar mej på honom hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sai Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 men det jag mest irriterar mig på är att jag är jävligt lik honom, samma hårtyp.. liksom mina hårstrån som växer på huvudet är sådär.. skummigt onormarla, fett svart.. lite lockar på toppen .. samma hårtyp.. lång och så, liknar han och sånnt och då tänker jag.. OMG KOMMER JAG BLi SOM HAN!?, och många säger.. Du är jävligt lik dom pappa och är lång för din ålder. Därför försöker jag ha långt hår, sån där cool frilla.. Det förändrar jue hela utseendet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 haha, "Stör mig på han. Är jag störd?" Själv tycker jag att mina föräldrar e helt ok. Men jag tror inte att dina kompisar bryr sig. De förstår nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sai Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 <_< jag brukar tycka att mina kompisars föräldrar är pinsama, så då kan man undra... vad dom inte tycker om mina -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Njae, min pappa ligger mest i soffan när han inte jobbar ^^ Så han är väl inte precis störande på något sätt.. Men ibland kan han komma med sina matematiska kluringar till mina kompisar ._. Eller fråga om du vet vad det ordet betyder.. Han är Lärare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Min morsa är ju ganska pinsam, medans farsan är lugn. Om du stör dig på dina föreldrar kanske du är i puberteten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag bryr mig inte om mina kära föräldrar eftersom jag är mer pinsam än dem. Fast pappa är cool. Han är en idol till mig på ett sätt. Exakt samma med mej. Pappa är hur cool som helst ^^. Menmen, jag hyser inte av för att ta mina föräldrar nära kompisar, men i skolan går det inte.. nejnej ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.