Hoppa till innehåll

Pinsam Farsa Och Stör Mig På Han!


Sai
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har två kära föräldrar. Gillar de väldigt mycket. Man kan alltså inte ha bättre föräldrar än de.

 

 

De ger mig verkligen allt. Dock är min far väldigt lat när det gäller att köpa spel till mig och konsoller. Men min mor är helt tvärtom, hon ger mig allt jag vill ha. Gillar min mor mer än min far, fast de är kära på sitt egna sätt. Alla har nackdelar och Fördelar med saker och ting.

 

 

//Megadeth

Så du gillar din mor mer eftersom hon är enklare att utnyttja? Du är en bortskämd snorunge om jag då får säga min mening. Din fader gör rätt i att inte ge dig allt du vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har två kära föräldrar. Gillar de väldigt mycket. Man kan alltså inte ha bättre föräldrar än de.

 

 

De ger mig verkligen allt. Dock är min far väldigt lat när det gäller att köpa spel till mig och konsoller. Men min mor är helt tvärtom, hon ger mig allt jag vill ha. Gillar min mor mer än min far, fast de är kära på sitt egna sätt. Alla har nackdelar och Fördelar med saker och ting.

 

 

//Megadeth

Damn, vilken j*vla bortskämd unge du är asså.

Gillar du din mamma mer eftersom hon ger dig mer saker?Asså wtf...

Om jag var dina föräldrar skulle jag sluta ge dig massa saker.

De som blir uppfostrade sådär klarar sig ju inte i livet.

Redigerat av Mugaga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Megadeth

Jag har två kära föräldrar. Gillar de väldigt mycket. Man kan alltså inte ha bättre föräldrar än de.

 

 

De ger mig verkligen allt. Dock är min far väldigt lat när det gäller att köpa spel till mig och konsoller. Men min mor är helt tvärtom, hon ger mig allt jag vill ha. Gillar min mor mer än min far, fast de är kära på sitt egna sätt. Alla har nackdelar och Fördelar med saker och ting.

 

 

//Megadeth

Damn, vilken j*vla bortskämd unge du är asså.

Gillar du din mamma mer eftersom hon ger dig mer saker?Asså wtf...

Om jag var dina föräldrar skulle jag sluta ge dig massa saker.

De som blir uppfostrade sådär klarar sig ju inte i livet.

 

De ger mig saker för att jag förtjänat det, de gör mig inte saker i onödan, jag måste ju först bli förtjänt av det. Annars skulle de varit dumma, men det är de inte.

 

//Megadeth

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

men det jag mest irriterar mig på är att jag är jävligt lik honom, samma hårtyp.. liksom mina hårstrån som växer på huvudet är sådär.. skummigt onormarla, fett svart.. lite lockar på toppen .. samma hårtyp.. lång och så, liknar han och sånnt och då tänker jag.. OMG KOMMER JAG BLi SOM HAN!?, och många säger.. Du är jävligt lik dom pappa och är lång för din ålder.

 

Därför försöker jag ha långt hår, sån där cool frilla.. Det förändrar jue hela utseendet xD

GL HF är allt jag säger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej där!

 

Liksom min pappa , asså. Det e ju klart man älskar sina föräldrar, särskilt för allt dom gjort, men det händer ofta jag blir skit skit skit arg, eller stör mig på min farsa.

 

 

Är jag normal, som stör mig så mycket på han? Har aldrig träffat någon med så Pinsama Föräldrar!!!!

 

Men tänker bara det i mitt huvud, håller tyst och försöker överleva..

 

Jag är säkert störd som får damp i mitt huvud när en av mina föräldrar är pinsama :o men säger inget själv.

 

Hur e det med era föräldrar :o , mina är världens pinsamaste -.-

En annan förälder skulle kunna göra något som inte du tyckte var ett dugg pinsamt men som kanske barnet tycker. Det är ju bara för att det är din pappa som gör saken som det gör någon skillnad. De flesta barn tycker att deras föräldrar är pinsamma. Tycker mina också är det men jag gör ingen stor sak av det om de kanske gör något fel som är otroligt pinsamt. Brukar även själv bli riktigt arg på mina föräldrar ibland, men jag slutar väl inte älska dem för det. Eller hur? Redigerat av FridayPanda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...