Xade Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Vapen är en sak, men shoulders, varför? :o För att de är snyggaste delarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 (redigerat) Blizzard sa att det är de första delarna man ser på en motståndare från håll och ska därför vara lite mer exclusivare. Detta är till för att inte dömma hela charen efter axlarna => Redigerat 22 November 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 hmm :rolleyes: .... Kan jag joina ett team som har 1850 raiting i typ 30 min å gå och köpa svärdet?:D Nej, du kommer inte kunna leecha på andra. Du måste SJÄLV ha fått 1850 personal rating för att köpa vapnerna. Ok... men om jag joinar ett team som inte har spelat ngn match den veckan å spelar en och har rating 1850+? du kommer INTE kunna köpa saker genom att hoppa in i team med över 1850 i rating. joinar man ett nytt team så resetas ens personal rating till 1500, eller nåt.. men man får rating lite snabbare än själva teamet, för att komma ikapp.. nåting sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst cappiz Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 hmm :rolleyes: .... Kan jag joina ett team som har 1850 raiting i typ 30 min å gå och köpa svärdet?:D Nej, du kommer inte kunna leecha på andra. Du måste SJÄLV ha fått 1850 personal rating för att köpa vapnerna. Ok... men om jag joinar ett team som inte har spelat ngn match den veckan å spelar en och har rating 1850+? du kommer INTE kunna köpa saker genom att hoppa in i team med över 1850 i rating. joinar man ett nytt team så resetas ens personal rating till 1500, eller nåt.. men man får rating lite snabbare än själva teamet, för att komma ikapp.. nåting sånt Betänk då följande scenario: Laget som du joinar har 1000 rating. Du joinar detta laget helt färskt. Du har nu 1500 PR. Laget som egentligen har rätt bra gear och skills jobbar upp laget till 1500 rating. Detta ger väll då +500 PR? dvs 2000 PR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 hmm :rolleyes: .... Kan jag joina ett team som har 1850 raiting i typ 30 min å gå och köpa svärdet?:D Nej, du kommer inte kunna leecha på andra. Du måste SJÄLV ha fått 1850 personal rating för att köpa vapnerna. Ok... men om jag joinar ett team som inte har spelat ngn match den veckan å spelar en och har rating 1850+? du kommer INTE kunna köpa saker genom att hoppa in i team med över 1850 i rating. joinar man ett nytt team så resetas ens personal rating till 1500, eller nåt.. men man får rating lite snabbare än själva teamet, för att komma ikapp.. nåting sånt Betänk då följande scenario: Laget som du joinar har 1000 rating. Du joinar detta laget helt färskt. Du har nu 1500 PR. Laget som egentligen har rätt bra gear och skills jobbar upp laget till 1500 rating. Detta ger väll då +500 PR? dvs 2000 PR. Betänk då följande: onödig bump Och ja, det du säger är sant och det har hänt flera gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 hmm :rolleyes: .... Kan jag joina ett team som har 1850 raiting i typ 30 min å gå och köpa svärdet?:D Nej, du kommer inte kunna leecha på andra. Du måste SJÄLV ha fått 1850 personal rating för att köpa vapnerna. Ok... men om jag joinar ett team som inte har spelat ngn match den veckan å spelar en och har rating 1850+? du kommer INTE kunna köpa saker genom att hoppa in i team med över 1850 i rating. joinar man ett nytt team så resetas ens personal rating till 1500, eller nåt.. men man får rating lite snabbare än själva teamet, för att komma ikapp.. nåting sånt Betänk då följande scenario: Laget som du joinar har 1000 rating. Du joinar detta laget helt färskt. Du har nu 1500 PR. Laget som egentligen har rätt bra gear och skills jobbar upp laget till 1500 rating. Detta ger väll då +500 PR? dvs 2000 PR. Om några andra gör arena åt dig i samma team, så får du ingen personal rating. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) hmm :rolleyes: .... Kan jag joina ett team som har 1850 raiting i typ 30 min å gå och köpa svärdet?:D Nej, du kommer inte kunna leecha på andra. Du måste SJÄLV ha fått 1850 personal rating för att köpa vapnerna. Ok... men om jag joinar ett team som inte har spelat ngn match den veckan å spelar en och har rating 1850+? du kommer INTE kunna köpa saker genom att hoppa in i team med över 1850 i rating. joinar man ett nytt team så resetas ens personal rating till 1500, eller nåt.. men man får rating lite snabbare än själva teamet, för att komma ikapp.. nåting sånt Betänk då följande scenario: Laget som du joinar har 1000 rating. Du joinar detta laget helt färskt. Du har nu 1500 PR. Laget som egentligen har rätt bra gear och skills jobbar upp laget till 1500 rating. Detta ger väll då +500 PR? dvs 2000 PR. Om några andra gör arena åt dig i samma team, så får du ingen personal rating. Lyssna: Några i ditt team börjar på 1500 ish rating, dom leavar direkt och förlorar rating tills teamet har ungefär 1100 rating Två andra (bra spelare) (vilka har 1500 personal rating) tar nu över, och äger sönder alla nabs som faktiskt lyckas få så låg rating, och playar upp teamets rating till 1500 och sin egen rating till 1900 Redigerat 10 Januari 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Lyssna: Några i ditt team börjar på 1500 ish rating, dom leavar direkt och förlorar rating tills teamet har ungefär 1100 rating Två andra (bra spelare) (vilka har 1500 personal rating) tar nu över, och äger sönder alla nabs som faktiskt lyckas få så låg rating, och playar upp teamets rating till 1500 och sin egen rating till 1900 Tror ens personal rating går upp olika snabbt beroende på hur hög rating man har. Annars skulle man bara kunna göra så hela tiden och köpa alla delar utan att behöva kämpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Lyssna: Några i ditt team börjar på 1500 ish rating, dom leavar direkt och förlorar rating tills teamet har ungefär 1100 rating Två andra (bra spelare) (vilka har 1500 personal rating) tar nu över, och äger sönder alla nabs som faktiskt lyckas få så låg rating, och playar upp teamets rating till 1500 och sin egen rating till 1900 Tror ens personal rating går upp olika snabbt beroende på hur hög rating man har. Annars skulle man bara kunna göra så hela tiden och köpa alla delar utan att behöva kämpa. Nej, eftersom blizzard har fått anmälningar om detta och klag på forumet, har även sagt att man inte får göra så i en tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Lite dumt att sätta upp "regler" om det i en tråd, efter som att hälften av alla spelare inte läser forumet och gör det endå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Hälften är 4 miljoner, vet du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Ja vet, men tog bara ett exempel. Mer 98 % kollar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg