Gäst InTech Skrivet 21 November 2007 Rapport Skrivet 21 November 2007 Jag använder inte riktigt den sladden som man fick med men jag är ändå inte inne på internet så mkt men... Nog bäst att jag kollar efter lite :P Det gör faktiskt ingen skillnad, Lika stor chans att ps3-internet-hålet går sönder.. Ja, Måste ju testa online på motorstorm jag också :P Citera
bladefinor Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 (redigerat) men varför har inga förutom du varnat oss ps3-ägare? och jag hittar inte min ps3internet-sladd :( vart kan man köpa? Redigerat 22 November 2007 av bladefinor Citera
Gäst InTech Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 Inte en enda aning faktiskt, Men kolla i ps3-lådan :P? Citera
Hector Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 Du kan köpa Internet kabel, 119 kr ;) Klicka på länken Klicka här Citera
bladefinor Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 Du kan köpa Internet kabel, 119 kr ;) Klicka på länken Klicka här tack så mycket, den ska jag köpa! :D Citera
magnus_the_gamer Skrivet 24 November 2007 Rapport Skrivet 24 November 2007 är du allvarlig nu inTech? :o Jag har använt min gamla hederliga sladd, och jag har haft min PS3 sedan 27 Augusti... Man fick ju inte med någon PS3-nätverksladd, så vart köper man en sådan annars? Man ska väl få med en? =o Min var för kort tror jag. Han är mkt allvarlig. det har hänt mig att uttaget på ps3:an gått sönder. Som tur va så fixade ONOFF en ny åt mig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.