VanHooters Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag har en rosa Crobat med gröna vingar. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Alltså om du inte visste det så har alla shiny crobat samma färg. ALla shiny av samma pokemon serr likadan ut. Min lillebror har fearow, teatacuerl och gloom på shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 När jag spelade hade jag en shiny Pidgeot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 min shiny är bort a :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 jag har en shiny waillord x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Alltså om du inte visste det så har alla shiny crobat samma färg. ALla shiny av samma pokemon serr likadan ut. Min lillebror har fearow, teatacuerl och gloom på shiny. Jag vet redan det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg