Gäst linkinpark92 Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Någon som har gjort det? Allt står på Nintendo.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Kolla det här också: http://www.pokemon.se/ och så gå in på "Pokemon spelen" och sedan "Fånga Mew". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Tack! Jag har använt tjänsten och fått en MEW!!!!!! :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Direkt länk tack jag hittar inte var det står... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Jag skickade in mitt spel för 1 1/2 vecka sen, och har fortfarande inte fått det ... Hur lång tid tog det för dig att få tillbaka spelet, FuskGalning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Jag skickade in mitt spel för 1 1/2 vecka sen, och har fortfarande inte fått det ... Hur lång tid tog det för dig att få tillbaka spelet, FuskGalning? 3 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Vad kostar frakten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Wendos: ingenting, endast porto kostar. Shit, bara 3 dagar? Jag har alltså en anledning till att börja bli orolig :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Ok, kanske man ska göra det då. Det stora problemet är att jag är så beroende av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Wendos: Så du vågar inte skicka spelet om det eventuellt skulle försvinna i posten, eller? Du vet väll att det bara gäller R/S/E/Fr/Lg? Såg att du mest lirade Diamond så ... Just nu önskade jag att jag inte hade skickat mitt, då det fotfarande inte har kommit tillbaka :( Men ja, funkar det så är det antagligen helt värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Jo, jag glömde tillägga att jag skickade in mitt Emerald. Jag skickade in mitt spel för 1 1/2 vecka sen, och har fortfarande inte fått det ... Hur lång tid tog det för dig att få tillbaka spelet, FuskGalning? 3 dagar. Jag kan ju haft tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Då ska man ju skicka in alla sina GBA spel och få Mew... MOHAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg