Skurken Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 nice! Dödade kbd 3 ggr idag med vänner!! men har inte testat max på kbd :( bara ogers och hill giants just nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Jag tar 35 med D Mace och str pot o pray :D tror jag kan ta mer med jag har bara testat den nåra gånger. Redigerat 23 Februari 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Min max med Dharok: http://img84.imageshack.us/img84/9985/70hit2xd2.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Säger den som kör på 1hp med massor med prayer pots och protect from melee =) Själv är min Max hit just nu 2. Jag vet det är lite lite, men jag gjorde ny gubbe idag. Tänkte att det vore kul att börja om från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Säger den som kör på 1hp med massor med prayer pots och protect from melee =) Själv är min Max hit just nu 2. Jag vet det är lite lite, men jag gjorde ny gubbe idag. Tänkte att det vore kul att börja om från början. Säger killen som inte kan något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 AA...Men det är ganska jobbigt när man börjar om från början.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 http://img407.imageshack.us/img407/8592/maxhitpn8.png Min max hit.. måste återuppliva tråden lite ^^ skicka in bilder!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 http://img407.imageshack.us/img407/8592/maxhitpn8.png Min max hit.. måste återuppliva tråden lite ^^ skicka in bilder!! Wow, lvl 100 med 75 hp ? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Wow, säger den som tror den kan något. Det är tyvärr så att den bilden visar hur mycket HP du har kvar. Hans gubbe har för Närvarande 81 HP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 hur lägger man bilder på fram sidan inte så att det blir en länk.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Wow, säger den som tror den kan något. Det är tyvärr så att den bilden visar hur mycket HP du har kvar. Hans gubbe har för Närvarande 81 HP. Tkr det ser ut som en tjej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Wow, säger den som tror den kan något. Det är tyvärr så att den bilden visar hur mycket HP du har kvar. Hans gubbe har för Närvarande 81 HP. Wow om han hade haft mindre HP hade inte HP symbolen varit full, skulle den MR.ICanEverything? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg