Hoppa till innehåll

Assassins Creed

Krishna

Rekommendera inlägg

I slutet säger dom ju ""

att dom skall komma tillbaka till en om typ dom behöver dig, osv, jag trodde typ man skulle gå och lägga sig sedan fortsatte storyn, fast när man gick in i rummet och använde den där eagel eye så kommer de ju typ att han funderar och sedan eftertext, sedan efter funkar ju animus eller den där grejjen, ee det slutet på den här campainen för den var sjukt konstig då

"

vet inte om de kommer en följare.

ps första gången jag använder spoiler hoppas det funka bra.

Redigerat av Pavilion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ubisoft gör jävligt najsa spel, dark messiha och Assassins är derras bästa :D

Dom vissa ju i slutet att han säger att något har varit här innan, Jag undrar om de är en annan assassin som typ skrev i assassins coder, som man måste ha eagel vison för osv, Och hur fick han eagel vison, kanske han får genom altair alltså genom att lära av han liskom.

Sedan så kom de ju assassins för att rädda "han man är" vadå har dom svärd eller vapen, man hör skott fast de låter mer som bara vakterna sköt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar också Ubisoft, dock tycker jag inte om Assassin's Creed särskilt mycket. Dark Messiah slår ju ut AC med hästlängder fast att det har ett år på nacken.

Hoppas verkligen att Ubisoft lyckas med Far Cry 2 och Brothers in Arms: Hell's Highway.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar också Ubisoft, dock tycker jag inte om Assassin's Creed särskilt mycket. Dark Messiah slår ju ut AC med hästlängder fast att det har ett år på nacken.

Hoppas verkligen att Ubisoft lyckas med Far Cry 2 och Brothers in Arms: Hell's Highway.

det är väl Crytek som utvecklar Far Cry 2? Har vart dom som har utvecklat de tidigare spelen iaf...

Har ni glömt Prince of Persia-spelen från Ubisoft???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 7 månader senare...

Okej jag e ganska insatt i de här. De ska bli triologi, och texten som stod i slutet av spelet var inte någon assissin kåd utan japanska, o dem säger att nästa spel kanske ska utspela sig i japan med ny karaktär o sen återvänder dem till altair i trean. Och minns att varför de som stod där på väggen stod där var därför om man va för länge i den där simulatorn tog ens förfader över kroppen och de var därför dem dödat han som var där innan. De e de som stod i mailen om man hittade kåderna till datan. Varför tror ni man kan anvvända eagle synen:rolleyes:

hoppas ni uppskattar min förklaring. :rolleyes:

Redigerat av jonte933
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...