Gäst mithrils Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 hmm kan vi inte göra så att man får inte skriva mer än 25inlägg det stoppar spammers såg en kille som skrivit 50+inlägg på en dag.lite överdrivet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 nej verkligen inte. inte begränsa antalet post's. det haade blivit hel konstigt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 hmm kan vi inte göra så att man får inte skriva mer än 25inlägg det stoppar spammers såg en kille som skrivit 50+inlägg på en dag.lite överdrivet eller?jag skrev 60 inlägg häromdagen då jag hade banner tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Antalet inlägg har ingen större betydelse så länge det är bra innehåll. Anmäl spam så tar vi hand om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Antalet inlägg har ingen större betydelse så länge det är bra innehåll. Anmäl spam så tar vi hand om det.det gör ni inte alltid anmälde en kille på runescape forumet som var värsta spammern och ni har inte gjort nåt åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Hur vet du det? Modsen skriver inte typ på "viktiga meddelande" "Luxaxix har blivit varnad för §1.11 och kommer inte skriva på 14 dar" typ ngt sånt... är "anmälningslappen" borta från inlägget har modsen kollat det och troligtvis gjort något åt det, är man ny här på fuska.se brukar man mest få tillsägelser om man bryter mot reglerna, då händer det inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Hur vet du det? Modsen skriver inte typ på "viktiga meddelande" "Luxaxix har blivit varnad för §1.11 och kommer inte skriva på 14 dar" typ ngt sånt... är "anmälningslappen" borta från inlägget har modsen kollat det och troligtvis gjort något åt det, är man ny här på fuska.se brukar man mest få tillsägelser om man bryter mot reglerna, då händer det inget!för jag kanske sett spammers spamma sen bli raporterat sen kommit tbx igen och inget har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 De kanske har skapat ett nytt konto med samma namn fast det kan man ju inte nä... Men ellafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Hur vet du det? Modsen skriver inte typ på "viktiga meddelande" "Luxaxix har blivit varnad för §1.11 och kommer inte skriva på 14 dar" typ ngt sånt... är "anmälningslappen" borta från inlägget har modsen kollat det och troligtvis gjort något åt det, är man ny här på fuska.se brukar man mest få tillsägelser om man bryter mot reglerna, då händer det inget!för jag kanske sett spammers spamma sen bli raporterat sen kommit tbx igen och inget har hänt. Hm, ursäkta men, jag hoppas att du vet att om man får en varning så blir man inte bannad, och spammar man en gång så blir man inte heller bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Hur vet du det? Modsen skriver inte typ på "viktiga meddelande" "Luxaxix har blivit varnad för §1.11 och kommer inte skriva på 14 dar" typ ngt sånt... är "anmälningslappen" borta från inlägget har modsen kollat det och troligtvis gjort något åt det, är man ny här på fuska.se brukar man mest få tillsägelser om man bryter mot reglerna, då händer det inget! för jag kanske sett spammers spamma sen bli raporterat sen kommit tbx igen och inget har hänt. Hm, ursäkta men, jag hoppas att du vet att om man får en varning så blir man inte bannad, och spammar man en gång så blir man inte heller bannad. tror du jag är så dum?de skriver nästa dag efter det blir 14 dagars bann om anmälningen blir godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Haha, 50 inlägg mycket? Minns när jag gjorde 270 inlägg på en dag. Alla på top 10 hade gjort över 100 inlägg då. Flera över 250 inlägg. Tror nån var uppe i 300 inlägg. Själv tycker jag att det var en dålig ide. Hur skulle det funka? "du har gjort 50 inlägg, du kan inte skriva på 24 h"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Haha, 50 inlägg mycket? Minns när jag gjorde 270 inlägg på en dag. Alla på top 10 hade gjort över 100 inlägg då. Flera över 250 inlägg. Tror nån var uppe i 300 inlägg. Själv tycker jag att det var en dålig ide. Hur skulle det funka? "du har gjort 50 inlägg, du kan inte skriva på 24 h"?250 inlägg på en dag? då kan jag säga att du inte haft nån liv den dagen. men tråden kan bli låst för de har hårdare regler i runescape forumet. tack admin:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.