Julihann Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Klarade majora´s mask med alla maskerna förutom den man får av ungarna på månen, fasnade och då gav jag upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Detre Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Vill inte skriva alla (för lat för det :P) så jag skriver de jag klarade om den här veckan: Majora´s mask Ocarina of time Twilight princess De var de jag klarade (igen) den här veckan. De gick snabbt efter man klarat de hundra gånger eller så. Jag tycker ända man inte tröttnar på ett zelda spel direkt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jag har klarat: oracle of ages four swords adventures ocarina of time minish cap twilight princess :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 jag har inte klarat något Zelda spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Ocarina of time Majoras mask A link to the past Zelda 2 Twilight princess Link's awakening wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 jag har inte klarat något Zelda spelHar du nåt ens? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag har klarat ett... Minish cap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sopcontainer Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Zelda Game & Watch xD A Link to the Past Oracle of Seasons Ocarina of Time Majora's Mask The WindWaker Twilight Princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 har klarat...Ocarina of Time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Jag har klarat Phantom Hourglass. Jag är inget zelda f*n(lol,man får inte skriva det. :P )jag har bara phantom hourglass,som jag snart har klarat. Det är ju omöljigt att rita timglas på bellum bossen. <_< Jag hade också problem med det.Man måste rita timglaset jättefort för att spelet ska fatta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 OOT (64) Legend of zelda (snes) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litetill Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 jag har bara klarat tp (twinlight princess) :rolleyes: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg