Rauru Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Ocarina of time Majora's mask The legend of Zelda A Link to the past Wind waker Ywilight princess Four swords adventures Ocarina of time Majora's mask The legend of Zelda A Link to the past Wind waker Ywilight princess Four swords adventures Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Jag har klarat de flesta Zelda spelen, håller på med A Link To The Past nu och har fastnat i Dark world. Kan någon hjälpa mig, ska hämta någon moon pearl? Skicka mig ett PM om någon orkar! Mvh: Legenden PS. Spel jag klarat: Twilight Princess Wind waker Majoras mask Ocarina of time Links awakening Oracel of ages Oracle of seasons Legend of zelda (NES) Legend of zelda: Adventure of link* *är inte säker på namnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 twilight prinsses och Phantom hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 (redigerat) OoT, Twilight Princess samt Legend of Zelda Redigerat 21 September 2009 av ForlorN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldlink Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Ok, vilka spel har ni klarat på zelda. (vilka som hälst) Själv har jag klarat: Zelda: Ocarina of Time Wind Waker Twilight princess Sen har jag nästan klarat Majora´s mask. Men jag instalerad Wii, när jag kopplade ur det och kopplade in Nintendot igen, hände det något fel så nu är nintendot så segt att jag inte kan spela + att grafiken blivit sämre. (då menar jag mycet sämre) Ja, ja. Skriv gärna vilka spel ni klarat och vilka ni nästan klarat. MVH Från mig :D jag har klarat ut det nyaste zeldaspelet på wii :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Ok, vilka spel har ni klarat på zelda. (vilka som hälst) Själv har jag klarat: Zelda: Ocarina of Time Wind Waker Twilight princess Sen har jag nästan klarat Majora´s mask. Men jag instalerad Wii, när jag kopplade ur det och kopplade in Nintendot igen, hände det något fel så nu är nintendot så segt att jag inte kan spela + att grafiken blivit sämre. (då menar jag mycet sämre) Ja, ja. Skriv gärna vilka spel ni klarat och vilka ni nästan klarat. MVH Från mig :D jag har klarat ut det nyaste zeldaspelet på wii :) Vilket? Det finns ingen ny zelda spel till wii. Isåna fall menar du Spirit tracks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StaffMod Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Jag har hela serien (förutom det senaste spelet). Dock har jag klarat av alla förutom det allra fösta.. Jag har ingen aning om hur man ska få tag på master sword :P (har hittat den, men kan inte ta den). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Phantom Hourglass och Spirit Tracks till DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaXnMoDzFTW Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Har inte klarat av något zelda-spel. Jag har alltid köpt något nytt spel när jag hållt på med något zelda. Men har kommit rätt så långt på Twilight Princess iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Zelda OOT, Zelda majoras mask, Spirit tracks och twilight princess. A link to the past ockå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg