Kafhe Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 (redigerat) ... Redigerat 17 November 2012 av Kafhe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Vill bara säg en sak om den som gjorde det första viruset: PERSONEN I FRÅGA MÅSTE HA VARIT EN RIKTIG JÄ**A IDIOT SOM VILL FÖRSTÖRA ANDRAS DATORER!!! :verymad:Du är en idiot. Varför är jag en idiot? Är det inte han som gjorde viruset som är en idiot? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The0dr Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 låter som om hon fått en trojan.. prova formatera om datan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Vill bara säg en sak om den som gjorde det första viruset: PERSONEN I FRÅGA MÅSTE HA VARIT EN RIKTIG JÄ**A IDIOT SOM VILL FÖRSTÖRA ANDRAS DATORER!!! :verymad: Du är en idiot. Varför är jag en idiot? Är det inte han som gjorde viruset som är en idiot? :blink: Jag antar att du har viruset. Du är en idiot som klickat på länken.Om du inte har viruset är du fortfarande en idiot. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Inte för att jag fatta något men... hahaha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 En på msn skickade dig en fil, och du öpnnade den. Helt utan anledning. Man får inte bara för sig att skicka nått bara sådär, om man inte vill sprida virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.