Siyuro Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag håller just nu på att spara pengar och jag funderade på att skaffa ett nytt spel men vilket av de här spelen borde jag köpa: Smackdown vs Raw 2008, Metal Gear Solid 4 (Ska jag vänta till det släpps?) eller Def Jam: Icon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag föredrar helt klart INTE Def Jam: Icon. Jag tycker att du skall skaffa Smackdown vs Raw 2008 om du gillar Programmet och Wrestling annars Metal Gear Solid 4 om du nu tycker mer om Skjutspel. Men sj skulle jag nog skaffa Smackdown vs Raw 2008 ;) Lycka till iallafall // Hector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chaingang54 Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Jag har Smackdown vs Raw och det är det bästa spelet som jag vet. Du borde också skaffa det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Nej vänta till Metal gear Solid 4. Dels antar jag att de kommer kosta runt 600-700 och bättre att spara pengarna till de. Ett fight spel är väldigt lätt att bli uttråkad på, tex du har ca 15-25 olika slag, skulle gissa att de tar 20minuter att upptäcka alla. (Sedan finns de väl ett par karaktärer man kan köra som, (de tar tillsammans ca 2 timmar skulle jag tro att upptäcka allt, för mig iaf.) Ja, du kan köra mot en kompis också de är ett plus. Medans ett FPS (som Metal gear solid är, eller inte direkt "FP" mer "TP") Får du minst 16 olika vapen antar jag, och varenda en dödar en motståndare/AI på sitt sätt i olika läggen (huvdet, axel m.m) vad du nu njuter av ;), och fordorn (tror jag), och massvis med olika funktioner (kameleont, skappa illutioner/synvillor, vapen m.m) Men de viktigaste enligt mig, !En Story! En händelse som inträffar och hur din roll i den förutser slutet, reflekteras av den. Ja lite små saker bara i dom båda olika typ:erna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Metal gear solid 4 tycker då ja du ska köpa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag hade Smackdown vs Raw 2008 till PS2 och jag tröttnade aldrig. Hur kan du säga det om du inte ens har testat det ordentligt Pavilion? Fast samtidigt så verkar ju MGS 4 riktigt coolt också, så det är nog helt upp till dig själv. MGS 4 kommer ju i juni och smackdown finns ju redan, du skulle säkert hinna spara pengar fram till 14:de juni också. Så, jag tycker nog smackdown vs raw 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 spara och vänta till smackdown vs raw 2009 kommer ut i istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag har testat det, men inte just de senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Inget av dom köp Gta IV istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Vänta till MGS4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotKey Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Inget av dom!, Köp Call of Duty 4: Modern Warfare istället :P.. Finns det ngt bättre spel? NÄ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Inget av dom!, Köp Call of Duty 4: Modern Warfare istället :P.. Finns det ngt bättre spel? NÄ! Jo, Metal Gear Solid 4 till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.