Hoppa till innehåll

Vilket Av De Här Spelen Borde Jag Skaffa?

Siyuro

Rekommendera inlägg

Jag föredrar helt klart INTE Def Jam: Icon. Jag tycker att du skall skaffa Smackdown vs Raw 2008 om du gillar Programmet och Wrestling annars Metal Gear Solid 4 om du nu tycker mer om Skjutspel. Men sj skulle jag nog skaffa Smackdown vs Raw 2008 ;) Lycka till iallafall

// Hector

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 månader senare...

Nej vänta till Metal gear Solid 4.

Dels antar jag att de kommer kosta runt 600-700 och bättre att spara pengarna till de.

Ett fight spel är väldigt lätt att bli uttråkad på, tex du har ca 15-25 olika slag, skulle gissa att de tar 20minuter att upptäcka alla. (Sedan finns de väl ett par karaktärer man kan köra som, (de tar tillsammans ca 2 timmar skulle jag tro att upptäcka allt, för mig iaf.) Ja, du kan köra mot en kompis också de är ett plus.

Medans ett FPS (som Metal gear solid är, eller inte direkt "FP" mer "TP")

Får du minst 16 olika vapen antar jag, och varenda en dödar en motståndare/AI på sitt sätt i olika läggen (huvdet, axel m.m) vad du nu njuter av ;), och fordorn (tror jag), och massvis med olika funktioner (kameleont, skappa illutioner/synvillor, vapen m.m)

Men de viktigaste enligt mig, !En Story! En händelse som inträffar och hur din roll i den förutser slutet, reflekteras av den.

Ja lite små saker bara i dom båda olika typ:erna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade Smackdown vs Raw 2008 till PS2 och jag tröttnade aldrig.

Hur kan du säga det om du inte ens har testat det ordentligt Pavilion?

Fast samtidigt så verkar ju MGS 4 riktigt coolt också, så det är nog helt upp till dig själv. MGS 4 kommer ju i juni och smackdown finns ju redan, du skulle säkert hinna spara pengar fram till 14:de juni också.

Så, jag tycker nog smackdown vs raw 2008.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...