heltoff Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 Kan någon hjälpa mig? http://www.fuska.se/forum/Tbc_Privat_Serverguide-t87760.html jag har gjort exakt allt som står i den guiden men jag kan ändå inte logga in på de acc som jag har skapat. Jag går in i orginal wow och skriver in de nya acc o lösen. Då kommer de upp att det är fel lösenord eller acc namn. Är det något jag har missat med WTF filen eller vad är problemet. varför hittar den inte mitt nya acc hjälp mig snälla, behöver all hjälp jag kan få. :P
Krle Skrivet 24 November 2007 Rapport Skrivet 24 November 2007 Kolla igen om du har satt på dom dära 2 program , sen gå till wow fodral så kommer du se 2 wow iconer klicka på den dära som är inte launcher. Och bara så du vet den hära server har gammal patch så det funkar inte typ att flyga och sånt.
heltoff Skrivet 24 November 2007 Författare Rapport Skrivet 24 November 2007 (redigerat) Kolla igen om du har satt på dom dära 2 program , sen gå till wow fodral så kommer du se 2 wow iconer klicka på den dära som är inte launcher. Och bara så du vet den hära server har gammal patch så det funkar inte typ att flyga och sånt. Tack så mycket! Du kan kanske hjälpa mig med ett nytt problem som har dykt upp nu :( Jag kan komma in på min server o skapa en gubbe men sen när jag ska börja spela på den så stängs skiten ner och det kommer upp "This application has encountered a critical error: Error#132 (0x85100084) Fatal Exception Program: C:\Program Files\ World of Warcratf\WoW.exe Exception: 0xc000005(access_violation) at 001b:005e1a5f The instruction at "0x005E1A5F" referenced memory at "0x00000001C" The memory could not be "read"." Vad kan jag göra åt detta ? Vad är felet... och hur får man nya patcher till min server så att man kan flyga osv? Redigerat 24 November 2007 av heltoff
Apex Skrivet 28 November 2007 Rapport Skrivet 28 November 2007 Kolla så att du har rätt patch,använd senast directX och nyaste drivrutinerna till dit grafik kort och kör WoW repair.Eller bäst av allt regga här www.wow-europe.com och ändra releamlist och patchlist till normal och dumpa privatservern!
Gäst Glassen Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Asså den dära e helt outdate du kommer inte kunna göra commands eller nåt, Så spela vanliga!
garkan Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Asså den dära e helt outdate du kommer inte kunna göra commands eller nåt, Så spela vanliga!Här finns en great guide för hur du gör en 2.3.0 server :) den funkar :Phttp://wowps.org/forum/showthread.php?t=2388
Apex Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Det var en ovlanligt krånglig guide kawar0 men den funkar.
Rekommendera inlägg