Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Kan någon hjälpa mig?

http://www.fuska.se/forum/Tbc_Privat_Serverguide-t87760.html

jag har gjort exakt allt som står i den guiden men jag kan ändå inte logga in på de acc som jag har skapat.

Jag går in i orginal wow och skriver in de nya acc o lösen. Då kommer de upp att det är fel lösenord eller acc namn.

Är det något jag har missat med WTF filen eller vad är problemet. varför hittar den inte mitt nya acc

hjälp mig snälla, behöver all hjälp jag kan få. :P

Skrivet

Kolla igen om du har satt på dom dära 2 program , sen gå till wow fodral så kommer du se 2 wow iconer klicka på den dära som är inte launcher.

Och bara så du vet den hära server har gammal patch så det funkar inte typ att flyga och sånt.

Skrivet (redigerat)

Kolla igen om du har satt på dom dära 2 program , sen gå till wow fodral så kommer du se 2 wow iconer klicka på den dära som är inte launcher.

Och bara så du vet den hära server har gammal patch så det funkar inte typ att flyga och sånt.

Tack så mycket!

Du kan kanske hjälpa mig med ett nytt problem som har dykt upp nu :(

Jag kan komma in på min server o skapa en gubbe men sen när jag ska börja spela på den så

stängs skiten ner och det kommer upp

"This application has encountered a critical error:

Error#132 (0x85100084) Fatal Exception

Program: C:\Program Files\ World of Warcratf\WoW.exe

Exception: 0xc000005(access_violation) at 001b:005e1a5f

The instruction at "0x005E1A5F" referenced memory at "0x00000001C"

The memory could not be "read"."

Vad kan jag göra åt detta ? Vad är felet... och hur får man nya patcher till min server så att man kan flyga osv?

Redigerat av heltoff
Skrivet

Kolla så att du har rätt patch,använd senast directX och nyaste drivrutinerna till dit grafik kort och kör WoW repair.Eller bäst av allt regga här www.wow-europe.com och ändra releamlist och patchlist till normal och dumpa privatservern!

• 2 veckor senare...
Gäst Glassen
Skrivet

Asså den dära e helt outdate du kommer inte kunna göra commands eller nåt, Så spela vanliga!

• Skapa ny...