Hector Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Världens dyraste mp3? :lol: Klicka här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Tror inte det, men det var en dyr Ipod! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Aj då! Den iPod:en tänker inte jag köpa. ;: Måste ha blivit något allvarligt fel där. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 1gb minne också:P snacka om lite dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag har flera stycken såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Wow min DRÖM, och nu ser jag att den är från 99 999! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Undar vilken mupp som hade så skoj att ändra på priset... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Lol, Jag ska pruta lite :).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag tycker synd om Elgiganten. Det är liksom alla hackers dream, känner några som ändrade priset på PSP till 1800kr på releasen, dem stack dit o bah, ja men ni har f*n lurat oss, dragit oss ända hit så säger ni att det är tryckfel. Så fick dem en psp var för 1800 : - :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Glöm inte att köpa till en trygghetsförsäkring, för att vara skyddad mot oförutsedda händelser och otur. Nahe? får man inte det på köpet för de priset? Glöm inte att köpa till en trygghetsförsäkring, för att vara skyddad mot oförutsedda händelser och otur. Nahe? får man inte det på köpet för de priset? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 "som lagrar upp till 240 låtar." Skulle bli lite mera köp sugen om det vore 240 000 låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Nu har de ändrat tillbaka priset... >_> Synd att jag inte hann att se! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.