Papegojskit Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Alla gamla goa medlemmar finns inte kvar längre. Alla som gillade Tomatkecthup fick nyss ett hatobjekt - Mannen som fick honom bannad är här. B) Woah, tack så mycket då för att du bannade min kompis. Detta var det sista forumet han kunde hålla sig lugn på innan han gick helt amok. Lika gott åt honom. Kan man inte sköta sig får man skylla sig själv. Aldrig sett maken till ordval på en tolvåring. Han var jävligt slängd i käften den grabben. Så har han alltid varit, min käre vän, så har han alltid varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Tomatketchup var konstig, jo. Men hans skämt var så värdelösa att man skrattade. Tur att du har rätt dåliga skämt också! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Alla gamla goa medlemmar finns inte kvar längre. Alla som gillade Tomatkecthup fick nyss ett hatobjekt - Mannen som fick honom bannad är här. B) Woah, tack så mycket då för att du bannade min kompis. Detta var det sista forumet han kunde hålla sig lugn på innan han gick helt amok. Lika gott åt honom. Kan man inte sköta sig får man skylla sig själv. Aldrig sett maken till ordval på en tolvåring. Han var jävligt slängd i käften den grabben. HAN VAR EN MYCKET VIS POKEMON NÖRD! DU HÄDAR, TYST MED DIG! Jag kan inte hata dig du är lika mycket gud för mig som Tomatketchup var. Denieru ;)<3 :wub: You p0wn 2!!!!111111111111111!!1111!!!1!!!1!111111!!!1!!1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Alla gamla goa medlemmar finns inte kvar längre. Alla som gillade Tomatkecthup fick nyss ett hatobjekt - Mannen som fick honom bannad är här. B) Woah, tack så mycket då för att du bannade min kompis. Detta var det sista forumet han kunde hålla sig lugn på innan han gick helt amok. Lika gott åt honom. Kan man inte sköta sig får man skylla sig själv. Aldrig sett maken till ordval på en tolvåring. Han var jävligt slängd i käften den grabben. HAN VAR EN MYCKET VIS POKEMON NÖRD! DU HÄDAR, TYST MED DIG! Jag kan inte hata dig du är lika mycket gud för mig som Tomatketchup var. På den tiden var man ju duktig om man lärde sig alla super effectives och recistance utantill typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Alla gamla goa medlemmar finns inte kvar längre. Alla som gillade Tomatkecthup fick nyss ett hatobjekt - Mannen som fick honom bannad är här. B) Woah, tack så mycket då för att du bannade min kompis. Detta var det sista forumet han kunde hålla sig lugn på innan han gick helt amok. Lika gott åt honom. Kan man inte sköta sig får man skylla sig själv. Aldrig sett maken till ordval på en tolvåring. Han var jävligt slängd i käften den grabben. HAN VAR EN MYCKET VIS POKEMON NÖRD! DU HÄDAR, TYST MED DIG! Jag kan inte hata dig du är lika mycket gud för mig som Tomatketchup var. På den tiden var man ju duktig om man lärde sig alla super effectives och recistance utantill typ... Lol, det är ju en av grunderna. Snälla du, det lär man sig på en gång och lär man sig inte det så är man en idi.. en människa som inte kommer lyckas med E4. Fast det är klart.. Jag har glömt dem :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Elite 4 orkar man inte köra, bara om man är klar med ev-träningen. Jag ev-tränar ändå inte, inte när det finns ar : D hur f*n glömmer man dem? lite ot btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 lillberra Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Jojjen21, nissling, CookieSmasher, Fality. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Alla gamla goa medlemmar finns inte kvar längre. Alla som gillade Tomatkecthup fick nyss ett hatobjekt - Mannen som fick honom bannad är här. B)och vilka användare menar du med gamla goa medlemmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Måste svara "Huvudstaden" och "Jojjen21". Båda är väldigt trevliga och hjälpsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Alla gamla goa medlemmar finns inte kvar längre. Alla som gillade Tomatkecthup fick nyss ett hatobjekt - Mannen som fick honom bannad är här. B)och vilka användare menar du med gamla goa medlemmar? Nyllet, Tomatketchup, Beldur och alla andra fuska veteraner som fanns här för 3-4 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Alla gamla goa medlemmar finns inte kvar längre. Alla som gillade Tomatkecthup fick nyss ett hatobjekt - Mannen som fick honom bannad är här. B) och vilka användare menar du med gamla goa medlemmar? Nyllet, Tomatketchup, Beldur och alla andra fuska veteraner som fanns här för 3-4 år sedan. Glöm inte Orson, Kazen, Orson Jr, Apocalypse, Kanji, YoTo, osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.