Davidfreak Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag har kommit till andra stadsdelen & jag har 2 frågor: 1. När väljer man vad man ska bli (rigger, hardcore, carrear)? 2. Måste man göra det där jobbiga uppdraget (carrear) med en pokal som symbol? SNÄLLA SVARA!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Vid det är stället i spelet borde du ha uptäckt att pga Wii's unika kontroll har många saker blivit borttagna från spelet på Wii versionen. Du kan inte "välja" vad du ska bli, bara kör dom uppdragen du vill, men för det mesta måste man spela två eller alla tre olika storys för att komma till nästa bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 24 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 (fattar inte riktigt) men hur kommer jag vidare? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Du har två alternativ. 1. Klara alla uppdragen på andra banan 2. klara alla uppdrag på första banan. välj själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 nu har jag fastnat igen :D 1. hur gör man när man ska bryta sig in? 2. när får man den där saken så man kan göra filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 1. Kolla dig omkring lite så hittar du det snart 2. "Video Editor" är borttagen från Wii versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 1. Kolla dig omkring lite så hittar du det snart 2. "Video Editor" är borttagen från Wii versionen. 1. men jag har klätrat upp men det står att jag ska hoppa till fönster putsar saken men det går inte :angry: 2. Varför?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 SVARA GÄRNA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Bah, jag gillar wii men wii versionen utav tony hawk är så j*vla usel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Learn to Google http://www.mahalo.com/Tony_Hawk's_Prov...und_Walkthrough Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.