Sidney Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Har en kontroll med sladd från MadCatz till mitt 360. Men min fråga är: Den h?ar ju en USB sladd, så funkar den på en PC? : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Om den har en sladd med usb så borde den funka, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 DEt som skulle kunna strula kan ju vara det där med maskinvara och drivrutiner men testa att plugga in och testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 annars kan du kanske gå in på madcatz hemsida & hämta drivers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag tror knappast datorn eller kontrollen skulle paja om du testade ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 en polare till mig körde spider man 3 på pc med en xbox360 kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.