Talismana Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Hej! Jag håller på att installera The Movies, men när jag trycker på "Install" så kommer det upp ett pop-upp fönster där det står - "Executable 'E:\Setup\rsrc\TheMovies.exe' hade the following unrecoverable error: Couldn't find libary MSVCR80.dll (required by C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\OFFICE12\MSOXMLMF.DLL) Please ensure that it is installed. Om jag struntar i det och istället klickar på install så klickar den bara bort "themovies" rutan och inget händer. Samma sak om man klickar på OK på popupp fönstret. Vad ska jag göra? :S:S Mvh Erica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 det värkar som om du inte har en MSVCR80.ddl-fil, googla på det & se om det står nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Prova tanka den från http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr80 Sedan lägger du den i C:\Windows\System32 och ser om det hjälper... tror att man egentligen måste registrera den också för att det ska funka men kan inte komma på hur man gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.