Yamio Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Som rubriken säger "Hur fuskar man till sig SP"? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 tror inte det finns fusk till browser spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Det går att fuska på browser spel men då måste du hacka dig in på sidan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 mm..precis då hackar man sig in i sidan :P men det är inget fusk ^^ jag tycker fusk är nånting man skriver in och så får man nånting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 hehe, jo. Det har du rätt i. Men det är det närmaste till fuska man kan komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meranii Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 DDet går inte Fuska till STallet.se Inte alls, dom har SpionPrg. så att dom söker upp alla IP adresser som FÖRSÖKEr komma inn på doms Server. det betyder att man får Böte blir avstängdt från sidan +++++ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Försök inte säga att det inte går. Det är nog inte så lätt men fullt möjligt! Ingen sida är helt säker för hacking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Inte för jag vill bli avstängd men jag tänkte inte fuska. B) Det är bara det att folk säger där då att dom har fuskat till sig en miljon SP medan vissa säger att det är omöjlligt :huh: För vad jag vet finns det ingenstans att skriva in typ ; Motherlode som på the sims 2 :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Sims2 är gjort så du kan fuska Stallet/Annat browserspel blir trist om någon fuskar för då blir dom bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Stallet är snuskigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Palla fuska på Browser spel. Och på stallet.se finns nog inga ? Oft: Alla TheSims fusk står i ReadME filen XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Ja, ni har nog rätt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg