NINTEDO Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 som titen seger :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Super Mario Galaxy och resident Evil 4 är världens två bästa spel. Alltså är de bästa till Wii cokså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Håller på att plöja mig igenom super mario galaxy... det är väldigt snyggt gjort :) Sen avgudar jag rayman raving rabbids 1 och 2, de bästa multiplayerspelen som gjorts...! Förmedlar många skratt. Fast absoluta favoriten, som alltid, är ju förstås The legend of Zelda. Twilight princess är verkligen något i klass med Ocarina of time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Bästa betyder ofta för mig längsta, så jag säger väl Zelda: Twilight Princess och Scarface - The World is Yours. Det blir kanske ändring på det när jag får Super Mario Galaxy på måndag... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 super mario galaxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 SSG super mario galaxy yaaaaaaaay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 mitt favorit spel är super mario galaxy. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 SSG super mario galaxy yaaaaaaaaySSG?? XD Tp FTW!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskis96 Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 super smash bros brawl är det klart bästa jag åkte till japan och köpte det där i förväg kan inte vänta. ;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 super smash bros brawl är det klart bästa jag åkte till japan och köpte det där i förväg kan inte vänta. ;) :DUh, så du har köpt ett spel som inte har kommit ut än, inte äns i japan..? Mitt favorit spel är nog i allafall Zelda twiligt princess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 The Legend of Zelda: Twilight Princess Super Mario Galaxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crosslasse Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Super Mario Galaxy och Twiligth Princess. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.