Gäst Kabby Skrivet 24 November 2007 Rapport Skrivet 24 November 2007 Super Mario Galaxy och resident Evil 4 är världens två bästa spel. Alltså är de bästa till Wii cokså. Citera
ZeroX_ Skrivet 24 November 2007 Rapport Skrivet 24 November 2007 Håller på att plöja mig igenom super mario galaxy... det är väldigt snyggt gjort :) Sen avgudar jag rayman raving rabbids 1 och 2, de bästa multiplayerspelen som gjorts...! Förmedlar många skratt. Fast absoluta favoriten, som alltid, är ju förstås The legend of Zelda. Twilight princess är verkligen något i klass med Ocarina of time! Citera
Dark Link Skrivet 24 November 2007 Rapport Skrivet 24 November 2007 Bästa betyder ofta för mig längsta, så jag säger väl Zelda: Twilight Princess och Scarface - The World is Yours. Det blir kanske ändring på det när jag får Super Mario Galaxy på måndag... :lol: Citera
Kingdom Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 SSG super mario galaxy yaaaaaaaay Citera
XXL Skrivet 26 November 2007 Rapport Skrivet 26 November 2007 mitt favorit spel är super mario galaxy. :D Citera
Xats Skrivet 26 November 2007 Rapport Skrivet 26 November 2007 SSG super mario galaxy yaaaaaaaaySSG?? XD Tp FTW!!!!! Citera
Fuskis96 Skrivet 28 November 2007 Rapport Skrivet 28 November 2007 super smash bros brawl är det klart bästa jag åkte till japan och köpte det där i förväg kan inte vänta. ;) :D Citera
Harold Skrivet 29 November 2007 Rapport Skrivet 29 November 2007 super smash bros brawl är det klart bästa jag åkte till japan och köpte det där i förväg kan inte vänta. ;) :DUh, så du har köpt ett spel som inte har kommit ut än, inte äns i japan..? Mitt favorit spel är nog i allafall Zelda twiligt princess. Citera
TheChosenOne Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 The Legend of Zelda: Twilight Princess Super Mario Galaxy Citera
crosslasse Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 Super Mario Galaxy och Twiligth Princess. :rolleyes: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.