Hoppa till innehåll

Zelda - Wind Waker Limited Edition


MicKe_ZC95
 Dela

Rekommendera inlägg

Non som kan förklara vart det finns ett billit wind waker limited edition ??? :angry:

En fråga, vad är billigt för dig?

 

Jag kan ge det väldigt enkla tipset att söka på, Tradera. se, pricerunner.se, prisjakt.nu och ex playzone.se. Sök på alla sortes internetsidor som säljer nya och begagnatde spel. Om du söker efter ett som går så billigt som möjligt, borde du nog leta efter ett begagnat. Det beror ju på vad som är billigt för dig såklart ...

 

 

Om du hälst vill ha någon oandvänt så borde du söka på sidor som pricerunner ... annars kan du söka på tradera, eftersom ibland händer det att personer säljes oandvända spel. och då får man de ofta för billigare. Köpte ett Wii på tradera, fick två zeldaspel med. (inte bara det också) 5 spel, ett minneskort, Gamecube handkontroll. Manual och orginalförpackning fans till alla produter, även till minneskorten. Fick allt detta för 3000 kr plus så fick vi två packet batterier gratis. Killen hade bara spelat i 100 timmar, han sålde det eftersom han inte hade tid. Så jag kan ge dig rådet att i alla fall kolla på tradera om det finns något intressant, men jag kan inte lova att just ditt köp blir lyckat :)

 

 

 

MVH

från mig

 

 

Lycka till :D

Redigerat av Julihann
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den som stör är ju du din lilla n00b. Alla din inlägg idag har bara handlat om att hacka på Julihann och några mot mig. Jag tar inte åt mig för jag vet att du inte har något intellekt men Julihann kanske gör det. Och om det finns en sak här i världen som jag hatar så är det folk som gör mina vänner ledsna. Så snälla säg mig värför du hackar på Julihann.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den som stör är ju du din lilla n00b. Alla din inlägg idag har bara handlat om att hacka på Julihann och några mot mig. Jag tar inte åt mig för jag vet att du inte har något intellekt men Julihann kanske gör det. Och om det finns en sak här i världen som jag hatar så är det folk som gör mina vänner ledsna. Så snälla säg mig värför du hackar på Julihann.

Fråga henne ... jag har en känsla att hon faktisk vet. He, he igentligen så vet hon inte. Hon sa fakisk själv att hon inte bryr sig om henne. Men som hon bad mig ska jag kalla henne vid namn istället för princessan. Så jag vet "Julihann" att ditt riktiga namn är Elin

 

Eftersom hon skrev det på ett annat ställe där hon hade användar namnet Julihann. Jag ville ta kontakt med henne här, eftersom det är vad hon lever för nu. Hon har varken vänner eller fritidsintresse. Hon har två handikapp som hon föddes med och hon blivit mobbad och utfryst tack vardete det. Hon srkev detta på det förra hon levde för. En annan sida som hon förr alltid var inne på. Så lung lilla princessan, om ni någonsin möts så har jag en axel som du kan gråta på.

 

Ha ha HAA!

 

f*n jag börjar bli hungrig!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du ser det som en anledning att hacka på henne??

Ah faktisk. Hon är demprimerad för det mästa hon gråter sig själv till sömns ... det låter som ett lätt offer.

 

 

Jag väntar tills hon fattar det!! Hon är redan ett misslyckat offer varför inte plåga henne mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du ser det som en anledning att hacka på henne??

Ah faktisk. Hon är demprimerad för det mästa hon gråter sig själv till sömns ... det låter som ett lätt offer.

 

 

Jag väntar tills hon fattar det!! Hon är redan ett misslyckat offer varför inte plåga henne mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...