Aircondition Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 vår data klarar Crysis på högsta helt laggfritt! Jag rekommenderar 2GB RAM, 3.4GHz, 512MB 7900GTX NVIDIA Det rekommenderar jag! (men vi har mycket bättre data än detta!) Nej, det går inte. Det finns INGEN och då menar jag ingen, lyssna nu barn, ingen, (glömde jag ingen?) dator som klarar att maxa Crysis i dagsläget. Sen skulle det vara roligt att höra hur "otroligt grym" din dator nu är. Det där måste väl vara skitsnack? :/ http://alienware.se/product_detail_Pages/a...ode=SKU-DEFAULT Har inte kollat upp speccen men med alienwares bästa dator borde det gå. Nej, det går inte. Inte ens med dubbla Ultrakort (kraftfullaste kortet idag) går det att spela med Very High @Dx10 med någon AA utan att fps:en sjunker till en ospelbar nivå. När nVidia kommer med dem nya korten i februari börjar vi väl närma oss... Men jag tror knappast att de korten kommer palla Very High med full AA & AF i höga upplösningar med en bra fps. Sen är det väl inget sådär speciellt med Alienware. De lever mest på sitt häftiga yttre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Visst. Har bara Win XP så kan bara köra på high settings, men allt är maxat med högsta upplösning, och det är helt laggfritt för mig... Min dator består av: Geforce 8800GT 512mb 4GB DDR2 800 mhz Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 vår data klarar Crysis på högsta helt laggfritt! Jag rekommenderar 2GB RAM, 3.4GHz, 512MB 7900GTX NVIDIA Det rekommenderar jag! (men vi har mycket bättre data än detta!) Nej, det går inte. Det finns INGEN och då menar jag ingen, lyssna nu barn, ingen, (glömde jag ingen?) dator som klarar att maxa Crysis i dagsläget. Sen skulle det vara roligt att höra hur "otroligt grym" din dator nu är. Det där måste väl vara skitsnack? :/ http://alienware.se/product_detail_Pages/a...ode=SKU-DEFAULT Har inte kollat upp speccen men med alienwares bästa dator borde det gå. Laggfritt javisst men på en stabil och bra fps? Tror det är där skon klämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Nej, det går inte. Det finns INGEN och då menar jag ingen, lyssna nu barn, ingen, (glömde jag ingen?) dator som klarar att maxa Crysis i dagsläget. Sen skulle det vara roligt att höra hur "otroligt grym" din dator nu är. asså, med tanke på att spel-utvecklarna måste ha testat very high-inställningarna efter buggar osv så måste det ju helt enkelt gå att maxxa. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Visst. Har bara Win XP så kan bara köra på high settings, men allt är maxat med högsta upplösning, och det är helt laggfritt för mig... Min dator består av: Geforce 8800GT 512mb 4GB DDR2 800 mhz Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 ghz Självklart, i Dx9 är det inga problem. Har förresten en liknande burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.