Hoppa till innehåll

Specc


Gäst Xarph
 Dela

Rekommendera inlägg

men om du är låg lvlad då ska du välja retri, och sen prot i lvl 50+ eller 40+ minns inte vilket, prob 50+, men iaf...

 

Prot: Döda många mobs söligt

 

Retri: Döda en mob fort

 

Holy: Döda en mob söligt

 

så alltså är väl Prot bäst att lvla med, om man kan sånt med aoe och de

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men om du är låg lvlad då ska du välja retri, och sen prot i lvl 50+ eller 40+ minns inte vilket, prob 50+, men iaf...

 

Prot: Döda många mobs söligt

 

Retri: Döda en mob fort

 

Holy: Döda en mob söligt

 

så alltså är väl Prot bäst att lvla med, om man kan sånt med aoe och de

Det går att göra det i 35+.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att få Holy Shock kanske?

 

Dunno, tittade inte om en 35 paladin kan få holy shock, tänkte att dom måste ha mycket armor och stam, tänkte inte på 1on1 spells, men den healar väl om man tar target på sig själv va? då är den ju nice, instant heal typ.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prot ÄR bästa sättet 0-70 vad jag vet nu..

 

Snackade nyss "via" min bror med hans kompis i USA som lvlade snabbast från 0-70 med en paladin på Hyjal US.

 

Guilden är Amicus ifall ni undrar.

 

[EDIT]

 

Läste klart tråden nu och upptäckte massa snack om holy specc.. lol klart man ska ha det annars kan man ju inte heala sig själv. Och att inte kunna bli interupptad 24/7 är väl ganska bra då lr hur? Tro inte att man ska liksom stå i mitten av 10 fiender i WPL och bara ta och ge stryk utan healing. Glöm det!

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prot ÄR bästa sättet 0-70 vad jag vet nu..

 

Snackade nyss "via" min bror med hans kompis i USA som lvlade snabbast från 0-70 med en paladin på Hyjal US.

 

Guilden är Amicus ifall ni undrar.

 

[EDIT]

 

Läste klart tråden nu och upptäckte massa snack om holy specc.. lol klart man ska ha det annars kan man ju inte heala sig själv. Och att inte kunna bli interupptad 24/7 är väl ganska bra då lr hur? Tro inte att man ska liksom stå i mitten av 10 fiender i WPL och bara ta och ge stryk utan healing. Glöm det!

Inte helt nödvändigt med holy specc. Sheild>heal

Men om man vill göra det lättare med holy specc, Men då måste man vara level 45 istället för 35.

 

http://www.wowhead.com/?talent=sxxZE0xcb0zx

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...