Hoppa till innehåll

Stenar I G/s/c

Dave37

Rekommendera inlägg

Jag vet att det står nånstans på forum för jag har läst det förut men hittar det inte och jag orkar faktiskt inte sitt och leta igenom 200 trådar i sökresultatet så jag frågar: vilkas nummer behöver man ha i G/S/C för att få stenarna? (fire stone, leaf stone, moon stone, o.s.v.) och är det något annat som påverkar hurvida dom ringer och vill ge en en sten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju som jag sa i PM till dig den där gubben som ger dig stenar om du visar honom vissa pokemon. Du kan testa om du inte tror mig. Hur som helst så skrev jag att jag glöt vilka man skulle visa förutom 2. Jag har kommit på det nu

Hemligheter är:

Man ska visa pokemon som utvecklas med det sten man vill ha!!

Vill du ha leaf stone(visa gloom)

Vill du ha fire stone(visa growthile, vulpis beroende vilket spel det är)

Vill du ha thunder stone(Visa pichu INTE pkachu)

Vill du ha water stone(jag minns inte vilken det är, men testa typ poliwhirl eller någon so utvecklas men water stone.

För sista gången, det funkar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaja jag tror dig men man kan ju få det genom tränarna också så varför inte ha flera sätt att få stenar på dom är ju trots allt ganska sällsynta.

Stenarna är ganska sällsynta, ja.

Bra att du tror på Agiyr han kan typ allt om pokémon.

Redigerat av Modyzzon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det ska jag.

EDIT: Nu vet jag det här, så nu skriver jag det här om nån i framtiden skulle behöva hjälp med samma sak:

Om man ska få stenarna av bill ska man visa följande:

Vill du ha leaf stone(visa oddish)

Vill du ha fire stone(visa growthile (Gold/Crystal), vulpix (för silver) beroende vilket spel det är)

Vill du ha thunder stone(Visa pichu INTE pkachu)

Vill du ha water stone(visa staryu)

Om man vill få de av tränarna ska man ha följandes nummer:

Picniker Gina=Leaf stone

Scoolboy alan=Fire stone

Lass Dana=Thunder stone

Fisher Tyller=Water Stone

För att få moon stone ska du slå sönder stenen som Clefairy:sarna dansar runt på natten vid Mt. Moon's relaxation square med hjälp av Rock smash.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...