Dave37 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Har inte varit inne sen uppdateringen av forumet typ och nu när jag gick in för att fråga efter en grej till ett spel och tänkte att för att inte glömma bort det så kunde jag ju prenumenera på det och bli påminnen om nån postade. men jag har inte riktigt lärt mig det "nya" forumet och ens profil verkar väldigt mycket mindre. så jag undrar var funktionen att prenumenera på trådar ligger eller om den har tagits bort och i så fall om nån har nått tips vad man kan göra istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Tryck på val, så hittar du lite grejor där... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 finns det länk till det // vad har man för fördelar med att premmenera på ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 jaha där låg det. dum jag var. tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 men vad är det med att premenera på ett forum ? vad händer :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Man får typ ett epost varje gång nån svarar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 vad är det bra för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 man vet när nån har svarat på en topic? *SUCK* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.