Hector Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Låter coolt, skall nog prova GW det verkar roligt spel. Kan man typ skaffa en mount eller någor liknande och måste man göra Intances för att få bättre gear? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 inga mount. man har mini pets istället :) små pets som springer runt en men kan inte göra nåt. du kan bara köpa armor. vapen droppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 GW's Pve är också riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 hatar pvp ;) är mer en pve person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag älskar GUildwars Pve, PvP kör jag när jag vill ha lite större krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Att fråga "WoW eller GW?" är ungefär som att fråga "Heinz eller Felix?", vilket är ganska svårt att svara på. Dock kan man säga att gillar du PvE mest är WoW ditt självklara val. Guild Wars är dock starkare på PvP-sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Nah jag har spelat båda gillade Gw's PvE bättre än WoW's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 wows pve är som vilket vanligt mmorpg som helst ju. gws är något mer unikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Det är därför jag gillar det mer. Questerna är också bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Håller med om att både PvE och PvP är bättre på GW, men det skule vara lite roligare om man kunde lvla lite mer än 20.. Typ 40 eller nåt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 *Smått irriterad* Vad man nu gillar bäst är självklart en personlig fråga, och alla kan inte tycka likadant. >_> Dock har World of Warcrafts PvE stor fördel av att man kan träffa andra spelare utanför städerna utan att behöva vara i ett "party". Sen finns det ju negativa saker med det också. Kö till quester är en sak. Dock är det mest fördelar om man nu inte skulle vara en enstöring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Håller med om att både PvE och PvP är bättre på GW, men det skule vara lite roligare om man kunde lvla lite mer än 20.. Typ 40 eller nåt :/ Vi får hoppas på det till Gw2 *Smått irriterad* Vad man nu gillar bäst är självklart en personlig fråga, och alla kan inte tycka likadant. >_> Dock har World of Warcrafts PvE stor fördel av att man kan träffa andra spelare utanför städerna utan att behöva vara i ett "party". Sen finns det ju negativa saker med det också. Kö till quester är en sak. Dock är det mest fördelar om man nu inte skulle vara en enstöring. Nja ger en riktigt nice känsla. Liksom en bergskedja brukar inte vara överbefolkad med 100 pers på ett ställe etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.