TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 som sagt...hur många mmorpg använder inte det systemet...9/10 iaf. hur många använder gws system? bara gw vad jag vet ;) finns många fördelar med att kunna träffa fok utanför städerna men också många nackdelar som att typ man kan bli dödad av dem, snor kills/drops, man kan springa in i en typ tysk grupp som förpestar hela chatten med sitt språk mm..fördelar är väl att man kan hitta vänner lättare,få hjälp lättare....ja..va väl allt.. det jag gillar med gws system är att om man nu inte orkar prata med folk(vilket inte händer så ofta ^^) så kan det vara skönt att ta hench/heroes och bara springa ut själv utan någon press eller liknande. nu när de har ändrat chatten(förbjudit trade i chatten)så är det mkt enklare att prata med folk i städerna ändå. vill man prata så är det bara att skriva till nån vän eller allians/guild chatten eller bara gå in i någon stad och lägga sig i något samtals ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Gw är unikt på sitt sätt. Ibland är det riktigt härligt att spela ostört. Det du sa med tyskar TheGreatest hände mig på ett spel. Det dumma var att jag bara var på det stället och dom också. Riktigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 nu kan man ju möta tyskar som förpestar chatten i gw också som typ i AB. inte kul om man försöker kommunicera med sitt team och de hela tiden spammar sitt påhittade språk :P..fast tycker dock att fransmännen är värre. de brukar inte ha respekt för oss engelsk talande. men som tur är så slipper man dom överallt annars för man är ju bara i eng dis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Gillar inte att tyskarna kör tyska i eng districten ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tyskarna kan man ju stå ut med för dom e så bra på spelet :P Fransmännen suger ju och kan absolut ingen engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tyskarna kan man ju stå ut med för dom e så bra på spelet :P Fransmännen suger ju och kan absolut ingen engelska.jo så kan man se det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tyskarna kan man ju stå ut med för dom e så bra på spelet :P Fransmännen suger ju och kan absolut ingen engelska.jo så kan man se det med aa, tyskarna e det ju typ "sätt follow och gör som dom gör" när man spelar med dom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tyskarna kan man ju stå ut med för dom e så bra på spelet :P Fransmännen suger ju och kan absolut ingen engelska. jo så kan man se det med aa, tyskarna e det ju typ "sätt follow och gör som dom gör" när man spelar med dom =) Oftast :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tyskarna kan man ju stå ut med för dom e så bra på spelet :P Fransmännen suger ju och kan absolut ingen engelska. jo så kan man se det med aa, tyskarna e det ju typ "sätt follow och gör som dom gör" när man spelar med dom =) Oftast :D Jepps :P Fast nu ska jag sluta gå off topic :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 I GW2 ska man i alla fall kunna träffa folk utanför städerna, vilket jag tycker är bra. Får se om jag har tid och pengar att testa tvåan. Blir först och främst Age of Conan för min del. "Liksom en bergskedja brukar inte vara överbefolkad med 100 pers på ett ställe etc." Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 du har ju mer än ett år på dig att skaffa fram tid och pengar ;) han menar väl att det ser konstigt ut om typ 100 pers står på samma ställe ute i vildmarken. extra konstigt blir det eftersom alla är hjältar ;) i gw så är alla i städerna vilket är mer verkligthets troget(detta är iofs fantasy men ändå...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 (redigerat) TheGreatest svenska är ibland oförstålig. Redigerat 28 November 2007 av CookieSmasher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.