Hoppa till innehåll

Wii Eller Xbox 360


LinkeyX2
 Dela

Rekommendera inlägg

Xbox 360 lungt!

Det har grymt bättre spel, dom är blodigare, tuffare, bättre grafik osv.

 

Vad jag tycker så har wii bara bebis spel, det är typ 500 mario spel.

Usch!

Nämen köp xbox 360.

Btw så har han nog köpt nån för tråden är 2 år gammal?

 

Vet du vad? FUCK YOU!

 

Jag är less som f*n pâ er casualgamers som tycker "BUHUU, spelet har inte vâld eller bra grafik dâ drar jag slutsatsen att konsolen är den värsta konsolen i historien av konsoler."

 

Har du hört talas om Tetris? knappast eftersom du bara gillar spel med vâld, men oavsett vad sâ är det en av världshistoriens populäraste TV-spel och till vilken konsol var den? Nintendo Gameboy.

 

sluta vara sâ j*vla trângsynt och gâ och spela lite Super Mario Galaxy

 

Wii for the win

 

(Xbox 360 är en okej konsoll (bortsett frân RRoD))

:_

Har jag sagt att ett spel suger för att det inte har blod?

Jag skrev vad JAG tyckte, tetris vet alla om.

Men du, har du hört talas om Call Of Duty?

Sluta vara så j*vla trångsynt och gå och spela lite Gta 4.

 

Bebis spel är inte spel jag gillar, jag har Xbox 360 = 99 % av alla spelen som släpps är 18 år gräns.

 

Jag sa inte att spel med vâld är skit jag har GTA Vice City, Gta San Andreas, Half-Life 1+2, Counter Strike och jag planerar att skaffa GTA 4 när jag fâr pengar.

 

jag är bara förbannad pâ alla som tycker Wii är skit.

 

jag erkänner Nintendo är för generösa med licenser och jag stör mig pâ att nintendo inte vill ha mânga spel som GTA och sânt >_>

men annars sâ finns det mânga bra vâldsamma titlar som Dead Rising, Call of Duty m.m

 

men ett spel blir inte bra bara för att det är kaskader av blod.

 

nej, men det är ju klart att dem flesta tonåringar tycker wii är skit när nästan alla spel är gjorda för barn?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 97
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag sa inte att spel med vâld är skit jag har GTA Vice City, Gta San Andreas, Half-Life 1+2, Counter Strike och jag planerar att skaffa GTA 4 när jag fâr pengar.

 

jag är bara förbannad pâ alla som tycker Wii är skit.

 

jag erkänner Nintendo är för generösa med licenser och jag stör mig pâ att nintendo inte vill ha mânga spel som GTA och sânt >_>

men annars sâ finns det mânga bra vâldsamma titlar som Dead Rising, Call of Duty m.m

 

men ett spel blir inte bra bara för att det är kaskader av blod.

Man får väl tycka vad man vill?

Jag tycker inte att Wii är skit, det sa jag aldrig.

Jag gillar tex Super smash bros brawl.

Men den första saken du sa va FUCK YOU sen att jag inte har hört talas om Tetris, ta de lite lungt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ställde mig samma fråga förrut och jag köpte 360.. efter ha spelat det så ångrar jag mig ibland, Wii är jäkligt roligt dels så kostar typ allt på x360, inte ens LIVE är gratis

Det är då värt att betala, det går inte ens att köra "live" på wii.

På super smash laggar det som f*n. OCh det är typ de ända spelet som går at köra internet på.

 

Det ända som kostar på 360 är Live, inget annat.

Wii points card och Microsoft points kostar till båda konsolerna. Lär dig nått om 360 innan du klagar.

 

Njaaa.. Har hört att vissa banor och tillägg kostar extra. Sen om du har trådlöst internet måste du köpa till en adapter och den är inte heller gratis.

Redigerat av DubbelD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ställde mig samma fråga förrut och jag köpte 360.. efter ha spelat det så ångrar jag mig ibland, Wii är jäkligt roligt dels så kostar typ allt på x360, inte ens LIVE är gratis

Det är då värt att betala, det går inte ens att köra "live" på wii.

På super smash laggar det som f*n. OCh det är typ de ända spelet som går at köra internet på.

 

Det ända som kostar på 360 är Live, inget annat.

Wii points card och Microsoft points kostar till båda konsolerna. Lär dig nått om 360 innan du klagar.

 

Njaaa.. Har hört att vissa banor och tillägg kostar extra. Sen om du har trådlöst internet måste du köpa till en adapter och den är inte heller gratis.

 

Banor och tilläg kostar microsoft points, och på wii är det Wii points eller vad de nu heter.

Men det där med trådlöst har du rätt i, det suger.

 

700 spänn för man råkar har trådlöst <_< Men jag har inte trådlöst, har dragit en sladd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

jag ställde mig samma fråga förrut och jag köpte 360.. efter ha spelat det så ångrar jag mig ibland, Wii är jäkligt roligt dels så kostar typ allt på x360, inte ens LIVE är gratis

Det är då värt att betala, det går inte ens att köra "live" på wii.

På super smash laggar det som f*n. OCh det är typ de ända spelet som går at köra internet på.

 

Det ända som kostar på 360 är Live, inget annat.

Wii points card och Microsoft points kostar till båda konsolerna. Lär dig nått om 360 innan du klagar.

 

Njaaa.. Har hört att vissa banor och tillägg kostar extra. Sen om du har trådlöst internet måste du köpa till en adapter och den är inte heller gratis.

 

Banor och tilläg kostar microsoft points, och på wii är det Wii points eller vad de nu heter.

Men det där med trådlöst har du rätt i, det suger.

 

700 spänn för man råkar har trådlöst <_< Men jag har inte trådlöst, har dragit en sladd.

 

måste dock tillägga att det även finns gratis saker att ladda ner till spel på xbox 360, vilket (vad jag vet) inte går att göra till wii.

 

men ja, det suger att behöva pröjsa 700kr för att man vill köra trådlöst, men även jag har sladd :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gillar både 360 och wii. men jag säger Wii. Eftersom jag tycker att Wii har bättre spel än 360.

 

Men som dem flesta säger är grafiken på wii lite dålig, men det gör inget för mig.

 

och ett spel du bör köpa till wii är helt klart SSBB.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gillar både 360 och wii. men jag säger Wii. Eftersom jag tycker att Wii har bättre spel än 360.

 

Men som dem flesta säger är grafiken på wii lite dålig, men det gör inget för mig.

 

och ett spel du bör köpa till wii är helt klart SSBB.

wii har fler barn spel än 360, medans 360 har fler vuxenspel, inte så konstigt att du gillar wiis spel mer :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har båda men däremot ska jag inte säga vilken jag tycker är bäst. Jag ser det som att Wii är jätte bra att passa för barn, familj och party spel medan Xbox360 är ett bättre val för lite äldre som gillar att köra online spel och att sitta uppe hela nätterna utan att väcka hela huset med att man råkar släppa sitt svärd rakt under slaget så det flyger iväg och krossar ett fönster.

 

 

Men det jag tycker är roligast med hela tråden e att det finns så otroligt många med det normala spel problemet. Ni kan inte acceptera att andra tycker att ett spel eller spel konsol är bättre än vad ni tycker så därför börjar ni andas jätte tungt och ser arga ut under hela tiden ni skriver. Som t.ex att vissa fler än jag tycker att Wii e bra för bl.a barn, det e så sjukt många här som skriver nått i stil med "F**K YOU, DU VET INTE VAD F*N DU SÄGER DITT J***A RETARD! XBOX360 ÄR FÖR IDIOTER" Men det är ju sant att om man skriver åt andra hållet som att Viva Piñata är typiskt Xbox spel så kommer det bara stå "AHA? SKA KOMMA FRÅN EN J***A P10 SOM BARA SPELAR F*****G SUPER MARIO OCH HAR INGEN SOM HELST KOLL FÖR ATT DU ÄR EN RETARD"

 

Finns massa liknande saker som om man skulle skriva att T.ex jag tycker att Runescape är bättre än WoW pga att RS har i alla fall inte slängt ihop ett random uppdrag som tar mindre än 12 sekunder att komma på. Om det nu inte är nått imba uppdrag som skulle ta 56 sekunder att hitta på. Då så skulle jag ju få minst 47 inlägg som det står "DET ÄR BARA FÖR NOOBS, DITT F****G RETAD (28 rader senare) OCH DU ÄR EN TÖNT OCH DU HAR INGET LIV!" *osv*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...