SMASHBROS Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Wii såklart, spel glädjen är toppen. Man tröttnar inte på wii. Wii har grymt bra spel och det kommer snart fler grymma spel. :) :) :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Köp 360! haha du måste skämta! i wii är man verkligen med i spelet än att man har en dum kontroll i handen wii är 100% spelglädje Jag har knappt haft det i ett år och har redan tröttnat <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Palla alla fanboys som whinar om att den ena konsollen är bättre än den andra. <.< Personligen så tycker jag att Wii är det bästa valet men det är vad jag tycker. Och så vill jag påpeka att fråga på fuska.se om vad som är bäst kanske inte är världens bästa idé med tanke på alla whinande fanboys + att ingen annan kan väll ändå bestämma åt dig vad som är bäst? Redigerat 29 December 2007 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Palla alla fanboys som whinar om att den ena konsollen är bättre än den andra. <.< Personligen så tycker jag att Wii är det bästa valet men det är vad jag tycker. Och så vill jag påpeka att fråga på fuska.se om vad som är bäst kanske inte är världens bästa idé med tanke på alla whinande fanboys + att ingen annan kan väll ändå bestämma åt dig vad som är bäst? Håller med dig där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Om ni är emot folkgrupper så som fanboys så kan man teknist sett rasistiska xP Nej men alla får väl skriva vad man vill sedan är det hur du tolkar det det beror på... förseten så om man tar allt på lika stort allvar så överreagear man nästan :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sera_97 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Lungt 360!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ja, köp Wii. Det finns typ bättre spel där... suck kommer från en 10 åring och en 11 åring-_- om du gillar vuxna spel köp 360, gillar du barnsliga spel köp wii jävligt HAHAHAHAAHA det va det idiotiska jag nånsin hört! vadå vuxenspel på xbox det finns väl för f*n j*vla bebis spel på Xbox med, du det finns visst '' riktiga spel '' på Wii! ett råd är att inte köpa xbox det låter för jävligt. jag har faktiskt 2 st wii hemma en har min 23 årige bror en har jag! där ser ni min bror är 23 och spelar wii! >:< det är för f*n inget bebis spel! han sitter uppe hela natten med sina kompisar o spelar! för f*n vikken idiot du är som skriver så! köp wii, Xbox är bara skit, den går sönder as lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 bara tre??? Det är dom tre Bästa spelen till Wii som är ut och inte dom enda Bra... Har jag sagt att det aldrig nånsik ska komma några fler bra spel? Jag sa att det bara finns 3 i nuläget. Har du ens spelat Trauma center: second opinion?? Den bästa sortens simulator efter Phoenix Wright!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Ja, köp Wii. Det finns typ bättre spel där... suck kommer från en 10 åring och en 11 åring-_- om du gillar vuxna spel köp 360, gillar du barnsliga spel köp wii Hur gammal e du då? 3? 6? 9? Aja, gillar du att få huvudvärk av ljud köp 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Ja, köp Wii. Det finns typ bättre spel där... suck kommer från en 10 åring och en 11 åring-_- om du gillar vuxna spel köp 360, gillar du barnsliga spel köp wii Hur gammal e du då? 3? 6? 9? Aja, gillar du att få huvudvärk av ljud köp 360. Man kan ju alltid använda headset ^^ Det är därför dom finns till Xbox 360 :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Ja, köp Wii. Det finns typ bättre spel där... suck kommer från en 10 åring och en 11 åring-_- om du gillar vuxna spel köp 360, gillar du barnsliga spel köp wii Hur gammal e du då? 3? 6? 9? Aja, gillar du att få huvudvärk av ljud köp 360. 360 låter inte så högt så att man får huvudvärk... Iallafall inte mitt, blir inte äns störd av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 wii skall du testa ^ ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.