Hoppa till innehåll

Wii Eller Xbox 360


LinkeyX2
 Dela

Rekommendera inlägg

360. Grafiken på wii är.. Hur ska jag säga det? Så förbannats s*tans ******* ful så in i h*lvete så jag har valt att kalla den för InTechGrafik.

Som tur är så är inte Wii till för alla grafikgalna fjortisar.

 

Nej, men lite bättre grafik får det nog allt vara.

 

Men Wii är en underhållningsmaskin. Det är inte tänkt att det ska komma något Crysis till den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Denieru

360. Grafiken på wii är.. Hur ska jag säga det? Så förbannats s*tans ******* ful så in i h*lvete så jag har valt att kalla den för InTechGrafik.

Som tur är så är inte Wii till för alla grafikgalna fjortisar.

Nej, men lite bättre grafik får det nog allt vara.

 

Men Wii är en underhållningsmaskin. Det är inte tänkt att det ska komma något Crysis till den.

 

Det förstår väl alla. Men bättre grafik än it grafik skadar aldrig. -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

t.ex Zelda: Twilight Princess var ju nog det bästa spelet jag spelat, iaf top 3, och det hade kanske fått en femma i grafikbetyg om det hade vart ett spel till 360 elr PS3. Wii är inte tänkt att kunna mäta sig prestandamässigt med 360 elr PS3, prestandamässigt är det en förra generationens konsoll. men det är ju sanslöst kul ändå, lite fler bra spel bara så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

lyssna inte på klister92... bara för han har wii tkr han att det är bättre... men jag hade tagit 360 för det är en mkt kraftfullare konsol och onkine-läget är mycket roligare.... :P

Pulliboy är lol. :P

Han har ju 360 och säger det är bättre bara för det. kolla i wii forumet för liknande trådar,.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

360. Grafiken på wii är.. Hur ska jag säga det? Så förbannats s*tans ******* ful så in i h*lvete så jag har valt att kalla den för InTechGrafik.

Varför tror du att nintendo inte lägger ut mycket pengar på grafiken då? Dem gör ju det för att dem försöker säga att spelkänslan är det viktiga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wii har bara störda spel som super mario, rayman, sportspel, pokémon, zelda ZZZZzzzzzzz.........

 

medans Xbox 360 har spel för riktiga män! XD typ Halo 3, Gears of war, Call of duty, assassins creed m.m

 

Wii har så jäkla dålig grafik så man blir mörkrädd! wii har ju för f*n max 480p!

 

Funbucket.com - XBOX 360 is slightly superior to the Wii.

 

Hardcoreware.net - So far this year, Wii is winning the sales war. If you're a huge Halo f*n, you'll want a 360. If you can't live without Gran Turismo, the PS3 is for you. And for us Mario fans, the Wii is a must-have.

 

 

 

 

kolla här

post-6267-1197999296_thumb.jpg

Redigerat av 940220
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wii har bara störda spel som super mario, rayman, sportspel, pokémon, zelda ZZZZzzzzzzz.........

 

medans Xbox 360 har spel för riktiga män! XD typ Halo 3, Gears of war, Call of duty, assassins creed m.m

 

Wii har så jäkla dålig grafik så man blir mörkrädd!

Gillar man inte Super Mario tycker man inte om spel. Rayman är en kultserie. Sportspel finns det knappt några av. Typ Fifa 08 och Wii Sport. Pokémon antar jag du säger för att det är "barnsligt". Jag känner inga barn som kan spela Pokémon bra. Animen har förstört Pokémons rykte genom att tv4 visar det på lattjo lajban >_< Och Zelda är den bästa serien som finns. Du vågar bara inte erkänna eftersom du är rädd för allt med Nintendo att göra. Tack för mig, fanboy.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

medans Xbox 360 har spel för riktiga män! XD typ Halo 3, Gears of war, Call of duty, assassins creed m.m

Vafan menas med ett "manligt" spel? Våld, halvnakna brudar och hinkvis med blod? Redigerat av Kabby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...