ggdover Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 jag hoppas att du har råd med (minst) 33kr i månaden. http://www.webhallen.com/prod.php?id=47027 Xbox Live 12 månader 399kr Kostar det så lite? Jag trodde det typ kostade 200kr i månaden.. Då e du inte lite ute på fel ställe. Men jag blev själv också förvånad 33 kr månan. 69 kr på en månad kosta det för. Halva priset :blink: :o :o !!!! Jag menar bara WTF!!! Har jag redan skrivit det här eller blev det aldrig skickat?Eftersom jag har ett visst hat mot X-Box 360 hade jag tagit Wii, fast det har ju en så J***a dålig grafik så man anar inte. Välj själv. Wii har bättre känsla men har mest barnslifga spel som i grunden är gjorda för 5-åringar. Döö wii har faktiskt blivit bättre i grafiken och annars. Men 360 is still the thing and will always bee!!!!! kolla länk "HÄR" så får ni see att 360 är bäst!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) Det var EN enda jämförelse på hela internet. ._. Redigerat 23 December 2007 av Aircondition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Det var EN enda jämförelse på hela internet. ._. Du kanske inte råkar veta vad det är för tidning! eller? Det e en av dem bästa tidningar på recensering inom tekniska prylar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Det var EN enda jämförelse på hela internet. ._. Du kanske inte råkar veta vad det är för tidning! eller? Det e en av dem bästa tidningar på recensering inom tekniska prylar!!! Snälla du, det bevisar inte att 360 är bäst. Det är en riktig j*vla fanboy tidning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag tycker bäst om Xbox 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Det var EN enda jämförelse på hela internet. ._. Du kanske inte råkar veta vad det är för tidning! eller? Det e en av dem bästa tidningar på recensering inom tekniska prylar!!! Självklart vet jag det. Det går inte att avgöra vilken konsol som är bäst. Alla tycker olika och har olika smak. Någon kanske tycker att Xbox 360 och Playstation 3 är värre än pesten, medan personen i fråga älskar Wii. Nästa person förstår inte meningen med PS3 och Wii, Xbox 360 är ju den enda riktiga konsolen. Nästa person kanske inte gillar någon av konsolerna alls, utan tycker bäst om PC. Vilken konsol man gillar är en personlig fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Håller med luftkonditioneraren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 §1.13 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg