GangsterTwist Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Nu kommer de, (på tiden), Nya sof kommer och de ser lovande ut. mycket snygg graffik och väldigt åter igen väldigt våldsamnt, checka lite youtube på sof3 och kolla. Längtar . Campain sägs vara roligt, fast multiplayern är inte bra, dom säger att multiplayern är sämre en på sof2, tex hört att man inte kan kasta knivar, man inte kan snacka i mick, och att mapsen är för stora och inte alls samma känsla som sof2 förmedla?. Gjorde aldrig storyn från sof2, kör bara multiplayern, fast jag undrar om den ska sitta ihop med den nya. Vad vet ni om sof3 och multiplayern,? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Vet inte så mycket, har mest sett gameplayet och det ser riktigt cool ut, blodigt som vanligt. Men det är SOF känt för ju, då ska det fortsätta vara så. Hade 2'an till Xbox och det var väll ganska medelmåttigt, ser fram emot 3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Mm dom sattsar mycket på den "blodiga delen", fast jag kan tycka att de börjar bli för lätt att skjuta av nåns arm eller fot. bör vara lite mera realistiskt liksom. Spelet blev bannad för australien typ för att den "blodiga delen" var helt enkelt för blodig. Jobbarna på sof3 fixa en version som var utan att delarna sköts av så dom kunde sälja i austalien. Har endå svårt att tro att folk köper spelet då, en att ladda ner riktiga versionen eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Mm dom sattsar mycket på den "blodiga delen", fast jag kan tycka att de börjar bli för lätt att skjuta av nåns arm eller fot. bör vara lite mera realistiskt liksom. Spelet blev bannad för australien typ för att den "blodiga delen" var helt enkelt för blodig. Jobbarna på sof3 fixa en version som var utan att delarna sköts av så dom kunde sälja i austalien. Har endå svårt att tro att folk köper spelet då, en att ladda ner riktiga versionen eller nåt. Hmm jasså där ser man, att det bannades i Australien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Kört SoF3 på PC och själv tycker jag att det inte är något att hänga i granen, inte kört de andra spelen, men det var endast spray and pray och helt linjära banor, dessutom var det sjukt lätt också på högsta svårighetsgraden, men grafiken är väl sådär, inte bästa man sett men långt ifrån sämsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Kört SoF3 på PC och själv tycker jag att det inte är något att hänga i granen, inte kört de andra spelen, men det var endast spray and pray och helt linjära banor, dessutom var det sjukt lätt också på högsta svårighetsgraden, men grafiken är väl sådär, inte bästa man sett men långt ifrån sämsta.Oavset vad kommer jag köpa det, okej hur kan du har spelat innan realesen.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Det du...det har som sagt släppts i USA... http://www.ebgames.com/product.asp?product%5Fid=647097 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Tycker det ser grymt coolt ut. Jaja då har vi en åsikt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Det du...det har som sagt släppts i USA... http://www.ebgames.com/product.asp?product%5Fid=647097Så du har det?, såna fall smart ass ;) :D Fast jag har svårt att välja mellan pc eller xbox360. ska köpa till pc tror jag, fast vad kan vara fördel med xbox versionen tror ni/vet ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Lär vara med på önskelistan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.