Hoppa till innehåll

Soldier Of Fortune Payback (3)

GangsterTwist

Rekommendera inlägg

Nu kommer de, (på tiden),

Nya sof kommer och de ser lovande ut. mycket snygg graffik och väldigt åter igen väldigt våldsamnt,

checka lite youtube på sof3 och kolla. Längtar .

Campain sägs vara roligt, fast multiplayern är inte bra, dom säger att multiplayern är sämre en på sof2,

tex hört att man inte kan kasta knivar, man inte kan snacka i mick, och att mapsen är för stora och inte alls samma känsla som sof2 förmedla?.

Gjorde aldrig storyn från sof2, kör bara multiplayern, fast jag undrar om den ska sitta ihop med den nya.

Vad vet ni om sof3 och multiplayern,?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm dom sattsar mycket på den "blodiga delen", fast jag kan tycka att de börjar bli för lätt att skjuta av nåns arm eller fot. bör vara lite mera realistiskt liksom.

Spelet blev bannad för australien typ för att den "blodiga delen" var helt enkelt för blodig.

Jobbarna på sof3 fixa en version som var utan att delarna sköts av så dom kunde sälja i austalien.

Har endå svårt att tro att folk köper spelet då, en att ladda ner riktiga versionen eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm dom sattsar mycket på den "blodiga delen", fast jag kan tycka att de börjar bli för lätt att skjuta av nåns arm eller fot. bör vara lite mera realistiskt liksom.

Spelet blev bannad för australien typ för att den "blodiga delen" var helt enkelt för blodig.

Jobbarna på sof3 fixa en version som var utan att delarna sköts av så dom kunde sälja i austalien.

Har endå svårt att tro att folk köper spelet då, en att ladda ner riktiga versionen eller nåt.

Hmm jasså där ser man, att det bannades i Australien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kört SoF3 på PC och själv tycker jag att det inte är något att hänga i granen, inte kört de andra spelen, men det var endast spray and pray och helt linjära banor, dessutom var det sjukt lätt också på högsta svårighetsgraden, men grafiken är väl sådär, inte bästa man sett men långt ifrån sämsta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kört SoF3 på PC och själv tycker jag att det inte är något att hänga i granen, inte kört de andra spelen, men det var endast spray and pray och helt linjära banor, dessutom var det sjukt lätt också på högsta svårighetsgraden, men grafiken är väl sådär, inte bästa man sett men långt ifrån sämsta.

Oavset vad kommer jag köpa det, okej hur kan du har spelat innan realesen.?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...