Gäst Mega93 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld.O...M...G Patetiska unge... Sorry för offtopic, men, VA? Pppppattttetiska unge??? KKallade du mig precis för en patetisk unge? DU? DU?! SLÅR MAN UPP PATETISK I ORDBOKEN FINNS EN BILD PÅ DIG :angry: Näh, jag bara skoja ;) Inga pubertetsutbrott från min sida iallafall :P Amo, du är ju riktigt IQ Cykeldäck -_'- Kallar mig för patetisk unge bara för jag råkar kunna ett par lagar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld. O...M...G Patetiska unge... Sorry för offtopic, men, VA? Pppppattttetiska unge??? KKallade du mig precis för en patetisk unge? DU? DU?! SLÅR MAN UPP PATETISK I ORDBOKEN FINNS EN BILD PÅ DIG :angry: Näh, jag bara skoja ;) Inga pubertetsutbrott från min sida iallafall :P Amo, du är ju riktigt IQ Cykeldäck -_'- Kallar mig för patetisk unge bara för jag råkar kunna ett par lagar ;) .... Har du sex med en person under 15 när du själv är under 15 finns ingen straffrättslig påföljd. Hur f*n skall man bli fälld om man inte blir straffad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Som sagt.. om båda är under 15 och går med på det är det lagligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld. O...M...G Patetiska unge... Sorry för offtopic, men, VA? Pppppattttetiska unge??? KKallade du mig precis för en patetisk unge? DU? DU?! SLÅR MAN UPP PATETISK I ORDBOKEN FINNS EN BILD PÅ DIG :angry: Näh, jag bara skoja ;) Inga pubertetsutbrott från min sida iallafall :P Amo, du är ju riktigt IQ Cykeldäck -_'- Kallar mig för patetisk unge bara för jag råkar kunna ett par lagar ;) .... Har du sex med en person under 15 när du själv är under 15 finns ingen straffrättslig påföljd. Hur f*n skall man bli fälld om man inte blir straffad? Öhm, folk under 15 kan också begå våldtäkt.... Och trots att båda är med på det så kan ena partens föräldrar välja att anmäla den andre för våldtäkt, och då blir det ju inte fängelse såklart, men ungdomsvård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Ja, folk under 15 kan like gärna begå våldtäkt. Jag kan ju våldta en 90 år gammal tant, dock är hon nog inte så bra i sängen... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Ja, folk under 15 kan like gärna begå våldtäkt. Jag kan ju våldta en 90 år gammal tant, dock är hon nog inte så bra i sängen... :lol:är nog inte du heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Ja, folk under 15 kan like gärna begå våldtäkt. Jag kan ju våldta en 90 år gammal tant, dock är hon nog inte så bra i sängen... :lol:är nog inte du heller *Mega93 ger Khazar en medalj Redigerat 9 December 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Haha vad knäckt du blev Nissling :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 suck menade inget illa mot nissling, men jag tror inte jag vore en stjärna i sängen heller, de vore nog inte nån som är oskuld >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Fattade det, jag skrattade också XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag har inte haft sex ännu men jag kommer nog att ha sex innan året är slut. Jag och Denise älskar varandra och vi hade nog gjort det tidigare om jag hade känt mig redo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Ja, folk under 15 kan like gärna begå våldtäkt. Jag kan ju våldta en 90 år gammal tant, dock är hon nog inte så bra i sängen... :lol:är nog inte du heller hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.