Hoppa till innehåll

Första Gången?

Rekommendera inlägg

Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld.

O...M...G

Patetiska unge...

Sorry för offtopic, men, VA?

Pppppattttetiska unge??? KKallade du mig precis för en patetisk unge? DU? DU?! SLÅR MAN UPP PATETISK I ORDBOKEN FINNS EN BILD PÅ DIG :angry:

Näh, jag bara skoja ;) Inga pubertetsutbrott från min sida iallafall :P

Amo, du är ju riktigt IQ Cykeldäck -_'- Kallar mig för patetisk unge bara för jag råkar kunna ett par lagar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld.

O...M...G

Patetiska unge...

Pppppattttetiska unge??? KKallade du mig precis för en patetisk unge? DU? DU?! SLÅR MAN UPP PATETISK I ORDBOKEN FINNS EN BILD PÅ DIG :angry:

Amo, du är ju riktigt IQ Cykeldäck -_'- Kallar mig för patetisk unge bara för jag råkar kunna ett par lagar ;)

....

Har du sex med en person under 15 när du själv är under 15 finns ingen straffrättslig påföljd.

Hur f*n skall man bli fälld om man inte blir straffad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

O...M...G

Patetiska unge...

....

Har du sex med en person under 15 när du själv är under 15 finns ingen straffrättslig påföljd.

Hur f*n skall man bli fälld om man inte blir straffad?

Öhm, folk under 15 kan också begå våldtäkt.... Och trots att båda är med på det så kan ena partens föräldrar välja att anmäla den andre för våldtäkt, och då blir det ju inte fängelse såklart, men ungdomsvård.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, folk under 15 kan like gärna begå våldtäkt. Jag kan ju våldta en 90 år gammal tant, dock är hon nog inte så bra i sängen... :lol:

är nog inte du heller

*Mega93 ger Khazar en medalj

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...