bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Detta är ett rätt roligt textbaserat webbspel där man ska leva sin karaktärs liv. Den engelska beskrivningen på spelet är Milk your cow at sunrise, deal wheat bags at tea-time, overthrow the count in the evening and spend the night drunk in the gutter. A pleasant and quiet day in the Renaissance Kingdoms... Länk Renaissance Kingdoms Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 mm..såg det själv innan(human-age reklam ^^) men pallade inte testa det ;) heter The_Greatest alla ska nu adda mig som sponsor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Spelat det i omgångar men första gången jag ftt en bra start och jag Bazti blir bättre sponsor för mig. lol Tips Jobba i gruvan första veckan sen som munk i 2 dagar. Sen så är det bara att köpa corn och äta. Mat är något som inte får bli dyrt i lv 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 hehe orkar nog inte börja spela det ^^ adda Bazti som sponsor istället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ska regga mig nu :). Kommer att heta jimutt Vilken kingdom valde du Bazti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 England. Ska när jag varit medlem i en månad, se om dom har en översättning till svenska på gång så vi får ett svenskt kungarike. Annars blir det bara på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.