incognito Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 Wow vad coolt ! Har du loosat nåt då ? Jo, men inte lika mycket som jag har vunnit. Har kanske förlorat 100 kr på Poker. Citera
incognito Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 Japp, jag spelar Poker rätt ofta med kompisarna men det är inte så ofta vi spelar om pengar. Citera
derik Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 Okej , spela med en noob på poker och spela om pengar :) Citera
kkthxbye Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2004 jag kanske har vunnit totalt 1000 kr på poker.. vi har såna marker som man spelar med på riktigt fast lossas.. på ho"ldem får man 2 kort på handen och ska kombinera dom med 5 kort som ligger ute på bordet ,,man lägger upp de 5 korten 1 och 1 och så satsar man mellan varje kort som kommer ut på bordet.. sen när alla 5 kort har kommit ut visar man korten för varandra den som har bäst kombination vinner potten.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.