Hoppa till innehåll

Problem I Klassen


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Min kära vän, jag har levt i 13 år, jag borde veta. Jag känner absolut ingen person som har ens varit ihop ett år innan det gick åt h*lvete, och jag känner många som har haft ett förhållande.

Bara för att du är "så vuxen" när du är 13 år betyder det inte att du är världsvan.

 

Om du verkligen vill ha en flickvän så ta nån ur gruppen med tre pers. Annars så kan du försöka med den där du gillade.

 

Jag är ej vuxen, men 13 år är rätt mycket om du tänker efter.

 

Brur väl på hur man tänker, tycker 8 år har gått fort.. hur som helst så känner jag en snubbe som har haft ett förhållande i 12 år fast det var för ungefär 3 år sedan han talade om det så 15 år.

alla är inte skitförhållanden men de flesta försöker nog inte lika hårt som dom borde heller

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kära vän, jag har levt i 13 år, jag borde veta. Jag känner absolut ingen person som har ens varit ihop ett år innan det gick åt h*lvete, och jag känner många som har haft ett förhållande.

Bara för att du är "så vuxen" när du är 13 år betyder det inte att du är världsvan.

 

Om du verkligen vill ha en flickvän så ta nån ur gruppen med tre pers. Annars så kan du försöka med den där du gillade.

 

Jag är ej vuxen, men 13 år är rätt mycket om du tänker efter.

 

Brur väl på hur man tänker, tycker 8 år har gått fort.. hur som helst så känner jag en snubbe som har haft ett förhållande i 12 år fast det var för ungefär 3 år sedan han talade om det så 15 år.

alla är inte skitförhållanden men de flesta försöker nog inte lika hårt som dom borde heller

 

Tack gode Gud att det var någon som äntligen förstog vad jag menade!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

måste fråga ...e de du som e på bilden nissling...?

http://www.freedomstrumpet.com/Forumhosted/lmao.jpg

 

Det är ju den arga nintendo nörden, James Rolfe.

 

http://www.cinemassacre.com/Movies/Nes_Nerd/AVGN_LOGO_collage.jpg

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...