Hoppa till innehåll

Came Cube Suger

anton

Rekommendera inlägg

Men nu blir jag riktigt jävl* arg när det kommer nåt X-box f*n och säger att GC suger! DVD I KONSOLLEN E JU BARA FÖR FATTIGA ****** SOM INTE HAR HAFT RÅD OCH KÖPA EN RIKTIG DVD!! OCH NINTENDO HAR DUBBELT SÅ MYCKET ERFARENHET EN MICROSOFT!DEM GJORDE HALO OCH NU TROR DEM ATT DEM ÄR BÄST!HÄLFTEN AV MINA KOMPISAR SOM HAR X-BOX HATAR DET!OCH DOSERNA ÄR JU STÖRSTA GENOM TV-SPELENS HISTORIA!!DET E JU SOM ATT HÅLLA I NÅNS ARSLE!!

PS:kom på en bra serie x-box har!

Redigerat av LuddE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Men nu blir jag riktigt jävl* arg när det kommer nåt X-box f*n och säger att GC suger! DVD I KONSOLLEN E JU BARA FÖR FATTIGA ****** SOM INTE HAR HAFT RÅD OCH KÖPA EN RIKTIG DVD!! OCH NINTENDO HAR DUBBELT SÅ MYCKET ERFARENHET EN MICROSOFT!DEM GJORDE HALO OCH NU TROR DEM ATT DEM ÄR BÄST!HÄLFTEN AV MINA KOMPISAR SOM HAR X-BOX HATAR DET!OCH DOSERNA ÄR JU STÖRSTA GENOM TV-SPELENS HISTORIA!!DET E JU SOM ATT HÅLLA I NÅNS ARSLE!!

X-box är ass bra Ps2 är as bra, GC är ass bra, Halo kommer bli en bra serie när tvåan kommer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sacha
(ptniklas1 @ 10/03-2004 20:07:27)

X-box är ass bra Ps2 är as bra, GC är ass bra, Halo kommer bli en bra serie när tvåan kommer.

skärp er !!!BBBBBBAAAAAAAAAAAA BÅDA ÄR BRA ONÖDIGT ATT STARTA EN SÅN HAR"BRÅKA" TRÅD.det är alltid såna diskussioner det är onödigt att starta en sån här tråd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xbox_suger @ 10/03-2004 19:42:47)

:angry: GAME CUBE HAR ´BARA BARNSPEL OCH BÄBIS TECKNAT OCH DET GÅR INTE ATT TITTA PÅ DVD

DET GÅR DET PÅ X-BOX OCH DET ÄR MYCKET BÄTTRE

:P ho ho checka min singnatur text .och din verktygslöda har bara massa skit spel och elefantarslen till kontroller :P te,x blinx, halo bmx xxx :P

LOL! Han har aldrig sett en verktygslåda! Värsta komiskt! :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GAMECUBE ÄR BÄST X-BOX ÄR BARAEN STOR FUL SKIT FUL VERKTYGSLÅDA

Näää...Har GC en hårdisk????? Svar:näääää....Kan man ha chip på Gc???? Svar:näääää Vilken har bäst grafik......X-box....Resultat: Gc 0-3 X-box Vinnare är x-box
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(ptniklas1 @ 10/03-2004 20:21:00)

GAMECUBE ÄR BÄST X-BOX ÄR BARAEN STOR FUL SKIT FUL VERKTYGSLÅDA

Näää...Har GC en hårdisk????? Svar:näääää....Kan man ha chip på Gc???? Svar:näääää Vilken har bäst grafik......X-box....Resultat: Gc 0-3 X-box Vinnare är x-box

Det behövs nog mera för att någon ska övertygas.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...