legolas_1 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 De som säker fula saker om game cub borde gå till dotorn och om man tycker game cabe e ful så ska man ta en titta på sig sjelv så håll käften alla som hatar game cube I LOVE GAME CUBE :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 De som säker fula saker om game cub borde gå till dotorn och om man tycker game cabe e ful så ska man ta en titta på sig sjelv så håll käften alla som hatar game cube I LOVE GAME CUBE :angry: Det märks...Men det gör inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Kanske det men jag tycker att x-box är bätre än Gc men Gc är också bra. Exakt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Äntligen en som håller med mig..BRA BRA BRA Secred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Alltså, ingen konsol är ju dålig. Vissa bara inbillar sig det för att man gillar en viss konsoll. Jag gillar Xbox för att man kan spela så många spel på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Alltså, ingen konsol är ju dålig. Vissa bara inbillar sig det för att man gillar en viss konsoll. Jag gillar Xbox för att man kan spela så många spel på internet. Jag gillar Gc mest för Mario, Zelda, super smash mm.X-box gillar jag bara för att jag har haft det länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 (ptniklas1 @ 10/03-2004 20:28:36) Alltså, ingen konsol är ju dålig. Vissa bara inbillar sig det för att man gillar en viss konsoll. Jag gillar Xbox för att man kan spela så många spel på internet. Jag gillar Gc mest för Mario, Zelda, super smash mm. X-box gillar jag bara för att jag har haft det länge. Bra anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 (Secred @ 10/03-2004 20:29:22) (ptniklas1 @ 10/03-2004 20:28:36) Alltså, ingen konsol är ju dålig. Vissa bara inbillar sig det för att man gillar en viss konsoll. Jag gillar Xbox för att man kan spela så många spel på internet. Jag gillar Gc mest för Mario, Zelda, super smash mm. X-box gillar jag bara för att jag har haft det länge. Bra anledning. jag är egentligen emot sånna här bråk men iallafall så är man ju en Xboxare så GO XBOX GO XBOX GO XBOX GO XBOX :lol: :D :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 sacha så jä**a onödigt men GC rular!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag tycker att denna tråd är §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Anmäl den då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (ptniklas1 @ 10/03-2004 20:21:00) GAMECUBE ÄR BÄST X-BOX ÄR BARAEN STOR FUL SKIT FUL VERKTYGSLÅDA Näää...Har GC en hårdisk????? Svar:näääää....Kan man ha chip på Gc???? Svar:näääää Vilken har bäst grafik......X-box....Resultat: Gc 0-3 X-box Vinnare är x-box MAN KAN VISST HA CHIP !!! JAG LÄSTE DET PÅ EN SIDA ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg