Mac91 Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Gör det? jag har kollat runt lite på många olika sidor men hittar inga fler man kan få offline än dom jag har. Har du fått poäng-achievementsen och skallarna? Ja,alla skallar utom silverskallen på covenant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Föresten hur många krävs för katana? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Föresten hur många krävs för katana?49/49 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 (redigerat) Föresten hur många krävs för katana?49/49 ouch då har jag några kvar lol Redigerat 10 December 2007 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Jag fick min sista i Lördags. :) Har dessutom tagit alla skulls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) jag har bara kvar klara alla banor på legendary ( jag gjorde det med min andra xbox live profil men sen orkar jag inte göra det med denna också) och typ overkill + mongoose mowdown! EDIT: jag har den där maybe next time buddy också och alla terminaler så jag har lite att göra! någon som vill köra co-op med mig på legendary så jag kan få alla achievements? please! Redigerat 14 December 2007 av 940220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 jag har bara kvar klara alla banor på legendary ( jag gjorde det med min andra xbox live profil men sen orkar jag inte göra det med denna också) och typ overkill + mongoose mowdown! EDIT: jag har den där maybe next time buddy också och alla terminaler så jag har lite att göra! någon som vill köra co-op med mig på legendary så jag kan få alla achievements? please! Det skulle vart kul, men jag har inte tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 har alla terminaler, mongoose mowdown och bara en bana kvar på legendary ( the covenant ) sen har jag bara några meta-game och overkill och skit. nån som har något tips för where in for some chop eller vad den nu heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jag har precis skaffat mit pulliboy gamertag... så jag har en lång tid kvar innan jag har fått alla achievments, tyvärr... men jag jobbar framåt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 har alla terminaler, mongoose mowdown och bara en bana kvar på legendary ( the covenant ) sen har jag bara några meta-game och overkill och skit. nån som har något tips för where in for some chop eller vad den nu heter? Kör Campaign på Easy på Tsavo Highway och försök skjuta lite på en bemannad Chopper. Sen lägger du en Trip Mine och hoppas att det smäller. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 har alla terminaler, mongoose mowdown och bara en bana kvar på legendary ( the covenant ) sen har jag bara några meta-game och overkill och skit. nån som har något tips för where in for some chop eller vad den nu heter? Kör Campaign på Easy på Tsavo Highway och försök skjuta lite på en bemannad Chopper. Sen lägger du en Trip Mine och hoppas att det smäller. :P ok tack! men vart kan man hitta en trip mine då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 har alla terminaler, mongoose mowdown och bara en bana kvar på legendary ( the covenant ) sen har jag bara några meta-game och overkill och skit. nån som har något tips för where in for some chop eller vad den nu heter? Kör Campaign på Easy på Tsavo Highway och försök skjuta lite på en bemannad Chopper. Sen lägger du en Trip Mine och hoppas att det smäller. :P ok tack! men vart kan man hitta en trip mine då? I det stället där det är en massa brutes och den första wraithen finns det ett lite hus uppe på kullen till vänster. Där inne ligger det tre stycken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg