bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Ja vad hoppas ni att det kommer finnas i Guildwars 2. Själv hoppas jag på mounts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 http://wiki.guildwars.com/wiki/GW2 här är lite info Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Jo jag vet. Synd med det att det blir mer wow-aktigt när du springer runt. Men annars kan man skriva saker man vill ha med i spelet eller hoppas är med som inte står med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 sj hoppas jag att det inte blir för likt WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 mm..det är ju inte kul om det blir som alla andra mmorpg. fast att hoppa kan ju bli kul ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Ja, hoppas alla 3 kontinenterna finns med direkt + lite mer utforskat. Önskelista Mount Hoppa Lite fler Proffesions (2-3 st till) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Ja, hoppas alla 3 kontinenterna finns med direkt + lite mer utforskat. Önskelista Mount Hoppa Lite fler Proffesions (2-3 st till) WoW VARNING Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Mount skulle varit nice men ja rida runder på jakar är inte så lockande. Och att hoppa är bara logiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 man ska ju rida på jakar ^^ ultimata djuret ju. men man måste använda The Yakslapper för att tämja den först ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 :P man har running skills för att ta sej fram snabbt.. hoppa kan väll vara kul men nya professions vet jag inte om det blir flera....tycker det finns så det räcker... däreemot blir det nog kul med lite raser. man kommer även kunna simma och klättra i träd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 hehe man kan sitta och campa i träden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 hehe ska lätt vara ranger då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.