Aircondition Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Jag känner mig ganska skeptisk inför tvåan. Visst är det roligare att kunna träffa folk utanför städerna och att hoppa, men det är ju inget direkt nytt. Känns mest som dem slänger in lite WoW grejer i Guild Wars och: "YES! Ett nytt spel att tjäna pengar på!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 ja men dom kommer iaf fortfarande att ha 8 skillslots och vara mest inriktade på PvP så vi får väll vänta och se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 (redigerat) Vilket är såå nyskapande. Okej, jag vill fortfarande ha kvar GW känslan, men för ett nytt spel behöver man f*n mer. Redigerat 27 November 2007 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 dom har nya pvp lägen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 O.o *svimmar* det är iaf gratis(inte som giriga blizzard som ska kräva pengar på allt de ser...) jag tror nog Anet lyckas denna gången också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jag hade hellre sett det med månadskostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 vrfr det? folk spelar hellre spel som e gratis. men du kanske vill betala.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jag hoppas på att GW-känslan är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jag hade hellre sett det med månadskostnad.lol dummaste jag nånsin läst...om du nu vill betala så kan du skicka en check till mig istället... du tjänar absolut inget på att du har en månads kostnad men du tjänar massor på det. gw - känslan kommer nog vara kvar ;) annars så kan man ju bara lira lite gw 1 istället ^^ de kommer väl fortfarande jobba på gw 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jag hade hellre sett det med månadskostnad.lol dummaste jag nånsin läst...om du nu vill betala så kan du skicka en check till mig istället... du tjänar absolut inget på att du har en månads kostnad men du tjänar massor på det. Men snälla, tänk innan du skriver korkade inlägg. Självklart tjänar spelarna på att ha månadskostnad. Spelet kan förbättras i form av patchar på en helt annan nivå än om spelet inte kostar i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jaadu, servrar kommer vara fulla om de inte får tillräklit med pengar att köpa nya ( Mr.Obvius FTW ) så det kommer lagga ganska hårt. PS Blizzard? giriga? vad gör man inte för att få pengar som man gör pengar av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 nuvarande gw har inga särskilda server problem. visst gw 2 kommer kanske få lite fler spelare men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.