Gäst alan.shalaji Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 (redigerat) Oh noes, nu har ju sista avsnittet gått på sexan :( Då får jag väl vänta på filmerna, men den kommer ju nästa år :( Här kan man prata om vad man tyckte om serien. Själv tyckte jag att den ägde hårt! :D Missade inte ett enda avsnitt och jag är stolt över det :rolleyes: Jag ger den 999/10 Redigerat 28 November 2007 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 hatade verkligen serien, och det berodde nog mest på att mina kompisar alltid går runt och snackar om stargate :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 NOOOOOO!!! fast slutet va ju lite konstigt ;) synd om asgard... palla vara på det skeppet i 50-60 år :P jag hade nog fixat fram en dator hehe jaja nu får man väl nöja sig med atlantis(även om sg-1 är mkt bättre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 f*n vad skönt, nu kanske man till och med kan få lite underhållning kl 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Äntligen är det borta! Om nu bara Atlantis också försvann... Jag vet! Vi tar bort hela 6:ans jäfla "Sci-Fi-kvällar"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 fast vi får ju trösta oss med att de ska gå i repris nu igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 (redigerat) Awww :( Sista avsnittet var bara för bra :o Men det ska ju gå i repris ;) Synd, Famine och Oddset. Redigerat 29 November 2007 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 det är tur för jag missade typ 2-4 första avsnitten Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Hoppas att dom kör repris sen på Atlantis med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Atlantis kommer väl gå ett par säsonger till? Skittråkigt att SG-1 är slut, men nu får jag iaf en chans att se de första avsnitten jag missat :) Såg Stargate filmen för inte så länge sedan, och det är ju just från den som serien börjar från. Och Atlantis går ju i sync med att SG-1 är slut :) Lite dumt ändå att ta in nya människor så som Mitchel och Vala så här i slutet och inte låta oss se O'Neall. Fast O'Neall kommer ju synas lite mer i Atlantis har jag hört :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Japp, och Sam kommer att driva basen på Atlantis i säsong 4 efter att man har kickat Weir. Så har jag hört i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 (redigerat) Japp, och Sam kommer att driva basen på Atlantis i säsong 4 efter att man har kickat Weir. Så har jag hört i alla fall Näh? Fy f*n va gött! :lol: Ååååh, jag längtar så mycket tills Stargate "The Ark of Truth" släpps på dvd! :P Troligtvist kommer filmen visas på tv också. Filmer börjar precis där serien slutar och vi får se Mitchel, Vala, Teal'c, Daniel och Samantha ta sig an Orierna en gång för alla :P Redigerat 30 November 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.