Hoppa till innehåll

Stargate Sg-1


Gäst alan.shalaji

Rekommendera inlägg

Gäst alan.shalaji

Oh noes, nu har ju sista avsnittet gått på sexan :( Då får jag väl vänta på filmerna, men den kommer ju nästa år :(

 

Här kan man prata om vad man tyckte om serien.

 

Själv tyckte jag att den ägde hårt! :D Missade inte ett enda avsnitt och jag är stolt över det :rolleyes: Jag ger den 999/10

Redigerat av alan.shalaji
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Atlantis kommer väl gå ett par säsonger till? Skittråkigt att SG-1 är slut, men nu får jag iaf en chans att se de första avsnitten jag missat :) Såg Stargate filmen för inte så länge sedan, och det är ju just från den som serien börjar från.

 

 

Och Atlantis går ju i sync med att SG-1 är slut :)

 

Lite dumt ändå att ta in nya människor så som Mitchel och Vala så här i slutet och inte låta oss se O'Neall. Fast O'Neall kommer ju synas lite mer i Atlantis har jag hört :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, och

Sam kommer att driva basen på Atlantis i säsong 4 efter att man har kickat Weir. Så har jag hört i alla fall

Näh? Fy f*n va gött! :lol:

 

 

 

 

Ååååh, jag längtar så mycket tills Stargate "The Ark of Truth" släpps på dvd! :P Troligtvist kommer filmen visas på tv också. Filmer börjar precis där serien slutar och vi får se Mitchel, Vala, Teal'c, Daniel och Samantha ta sig an Orierna en gång för alla :P

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...