Hoppa till innehåll

Stargate Sg-1


Gäst alan.shalaji

Rekommendera inlägg

Gäst alan.shalaji

Tekniskt sett så är Orierna redan döda :P

 

Undrar vad det kan vara för manick dem kommer att leta efter i filmen för att bekämpa anhängarna. Kanske är någon Dakara-liknande grejs, som kommer att förvandla varenda Ori-anhängare till damm :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tekniskt sett så är Orierna redan döda :P

 

Undrar vad det kan vara för manick dem kommer att leta efter i filmen för att bekämpa anhängarna. Kanske är någon Dakara-liknande grejs, som kommer att förvandla varenda Ori-anhängare till damm :)

Njae, de ursprungliga Orierna dog ju, men sen uppsteg ju Adria och blev en ori, eller? Och alla anhängarna finns ju kvar och kämpar.

 

 

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Tekniskt sett så är Orierna redan döda :P

 

Undrar vad det kan vara för manick dem kommer att leta efter i filmen för att bekämpa anhängarna. Kanske är någon Dakara-liknande grejs, som kommer att förvandla varenda Ori-anhängare till damm :)

Njae, de ursprungliga Orierna dog ju, men sen uppsteg ju Adria och blev en ori, eller? Och alla anhängarna finns ju kvar och kämpar.

 

 

Men Adria kanske blev styckad av dem gamla för dem gamla vill säkert inte ha en Ori som går runt bland dem. Och dessutom så använde ju Adria sin kraft till att hitta Tau'ris uppgrade skepp i sista avsnittet och det bryter ju mot de gamlas högsta lag så.. inget vet direkt vad som händer med sådana som bryter lagen men det blir ju inte trevligt direkt.

 

Ett annat alternativ är ju att Adria lyckades att utplåna dem urgamla, hon kanske lät några Priors uppstiga som kunde hjälpa henne eller byggde en extra Sangraal i hemlighet och använde den i Vintergatan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

btw vet nån om de använder asgard teknologi eller slängde dem det? man har ju inte sett så mkt av det i atlantis ;)

 

angående om att sam ska ta över atlantis i säsong 4 så är det sant

http://www.stargate-sg1.nu/atlantis/sgat_s4.htm

Skeppet var ju intakt.. Så varför inte? Men jorden kanske inte har delat med sig till Atlantis ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

O.o elakt ^^. fast sg-1 ligger kanske lite före atlantis, så de har inte fått de sakerna än.

Säsong 4 i atlantis börjar när säsong 10 slutar i SG-1, så jag tror att vi kommer att få se nya asgardgrejor i säsong 4 eftersom att

det är då Asurans startar krig mot och attackerar Atlantis och då behöver nog Atlantisteamet det.

 

Och nu undrar jag, hur kommer det sig att

Sam tar över Atlantisexpeditionen och med i SG-1 i filmen när filmen utspelar sig några månader efter säsong 10, som är efter att Sam har tagit över Atlantisexpeditionen?

Redigerat av alan.shalaji
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

O.o elakt ^^. fast sg-1 ligger kanske lite före atlantis, så de har inte fått de sakerna än.

Säsong 4 i atlantis börjar när säsong 10 slutar i SG-1, så jag tror att vi kommer att få se nya asgardgrejor i säsong 4 eftersom att

det är då Asurans startar krig mot och attackerar Atlantis och då behöver nog Atlantisteamet det.

 

Och nu undrar jag, hur kommer det sig att

Sam tar över Atlantisexpeditionen och med i SG-1 i filmen när filmen utspelar sig några månader efter säsong 10, som är efter att Sam har tagit över Atlantisexpeditionen?

 

 

Ställ inte så många frågor, du ger mig huvudvärk :P Vi får helt enkelt vänta och se vad de hittar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säsong 4 i atlantis börjar när säsong 10 slutar i SG-1, så jag tror att vi kommer att få se nya asgardgrejor i säsong 4 eftersom att

det är då Asurans startar krig mot och attackerar Atlantis och då behöver nog Atlantisteamet det.

haha

Asurans

? det är i gw de finns ;) tror nog du menar replikator eller wraith.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...