Gäst Mega93 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Adria lever och är en Ori punkt slut. Läste lite om den nya filmen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag kollar lite då och då. Irriterande med nya. gillade det bättre med O'neil, Teal'c. carter och jackson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Carter och Jackson är ju med i filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Läste också lite om filmen. Kunde inte motstå att se några spoilers :P Jag kan inte fatta att Valas man överlevde. Jag trodde att han dog när han skickade ner Vala. Det var ju en massa Priors och sånt på skeppet som skulle kunnat förinta honom på 0.1 sek. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Oj har inte sett den här tråden trots att jag är ett så stort Stargate f*n. Aja, det var riktigt bra asså, särskilt med Have you ever seen the rain? ;:. Har sett varenda avsnitt på hela serien och verkligen älskar den. Nu väntar jag spänt på Stargate Universe (nästa serie), Stargate Worlds (MMORPG spelet), Stargate: The Ark of Truth (första filmen), Stargate: Continuum (andra filmen) och resten på Stargate Atlantis säsong 4. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Oj har inte sett den här tråden trots att jag är ett så stort Stargate f*n. Aja, det var riktigt bra asså, särskilt med Have you ever seen the rain? ;:. Har sett varenda avsnitt på hela serien och verkligen älskar den. Nu väntar jag spänt på Stargate Universe (nästa serie), Stargate Worlds (MMORPG spelet), Stargate: The Ark of Truth (första filmen), Stargate: Continuum (andra filmen) och resten på Stargate Atlantis säsong 4. :D Indeed :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Oj har inte sett den här tråden trots att jag är ett så stort Stargate f*n. Aja, det var riktigt bra asså, särskilt med Have you ever seen the rain? ;:. Har sett varenda avsnitt på hela serien och verkligen älskar den. Nu väntar jag spänt på Stargate Universe (nästa serie), Stargate Worlds (MMORPG spelet), Stargate: The Ark of Truth (första filmen), Stargate: Continuum (andra filmen) och resten på Stargate Atlantis säsong 4. :D Indeed :rambo: Uh.. Indeed B) Redigerat 9 December 2007 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Oj har inte sett den här tråden trots att jag är ett så stort Stargate f*n. Aja, det var riktigt bra asså, särskilt med Have you ever seen the rain? ;:. Har sett varenda avsnitt på hela serien och verkligen älskar den. Nu väntar jag spänt på Stargate Universe (nästa serie), Stargate Worlds (MMORPG spelet), Stargate: The Ark of Truth (första filmen), Stargate: Continuum (andra filmen) och resten på Stargate Atlantis säsong 4. :D Indeed :rambo: Uh.. Indeed B) http://img401.imageshack.us/img401/6913/sg1indeedzs4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Oj har inte sett den här tråden trots att jag är ett så stort Stargate f*n. Aja, det var riktigt bra asså, särskilt med Have you ever seen the rain? ;:. Har sett varenda avsnitt på hela serien och verkligen älskar den. Nu väntar jag spänt på Stargate Universe (nästa serie), Stargate Worlds (MMORPG spelet), Stargate: The Ark of Truth (första filmen), Stargate: Continuum (andra filmen) och resten på Stargate Atlantis säsong 4. :D Indeed :rambo: Uh.. Indeed B) http://img401.imageshack.us/img401/6913/sg1indeedzs4.gif Okej, du vann :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Okej, du vann :P http://img401.imageshack.us/img401/6913/sg1indeedzs4.gif I did :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 nån som kollar om på alla sg-1 avsnitt? jag gör iaf ;) fast det är ju inte lika spännande som det var första gången man såg dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 nån som kollar om på alla sg-1 avsnitt? jag gör iaf ;) fast det är ju inte lika spännande som det var första gången man såg dem. Nej, var ju ierförsig ett tag man såg dem, men pallar inte se om så många avsnitt. Såg ju dock inte Stargate SG-1 avsnitten på 6:an. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.